معماری و طراحی داخلی موزه مرسدس بنز، اشتوتگارت، UNStudio

طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه

معماری و طراحی داخلی موزه مرسدس بنز، اشتوتگارت، UNStudio –

مردسدس بنز، نماد شهر اشتوتگارت است. خودروسازان مشهور اشتوتگارتی، به پاس بیش از یک قرن خودروسازی، تصمیم به برپایی یک موزه ای گرفته اند که بیش از یکصد سال تلاش و تاریخچه ی خود را در آن بگنجانند. به این منظور، معماری موزه مرسدس بنز به گروه معماری هلندی UNStudio سپرده شد و چیزی که ما در این بخش خواهیم دید، ماحصل تلاش های تیم های طراحی معماری و اجرای این شرکت است که علاوه بر این که قرار است، منعکس کننده عظمت و شکوه برند مرسدس بنز باشد، موزه ای برای یک شهر باشد. شهر اشتوتگارت.

گروه معماری UNStudio یکی از بزرگترین شرکت های معماری بین المللی است که در هلند و چین دارای دفتر کاری است و پروژه های بزرگ و معتبری را در رزومه ی خود دارد.

معماری این موزه، ترکیبی از ساختمان و محتوا است. در این موزه، تمامی خودرو های خاطره انگیز و غرور آفرین برند بنز به نمایش درآمده اند.

طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه،معماری داخلی موزه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog – Archdaily

تعداد بازدید: 2,692

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *