میزهای تاشو برای کسانی که در خانه ای کوچک زندگی می کنند.

میزهای تاشو خانه کوچک

میزهای تاشو برای کسانی که در خانه کوچک زندگی می کنند.

آیا شما نیز در خانه ای کوچک زندگی می کنید و نمی توانید فضای کافی برای غذاخوری اختصاص دهید؟ این موضوع یکی از چالش های بزرگی است که افراد در طراحی فضای کوچک با آن مواجه می شوند. امروزه با افزایش جمعیت در شهر های بزرگ خانه ها در ابعاد کوچک طراحی می شوند. بنابراین ممکن است که نتوان فضایی را برای غذاخوری اختصاص داد. از طرفی دیگر هم میز های غذاخوری نیز به یک وسیله ضروری در فضای خانه تبدیل شده است. بدین ترتیب با توجه به فضاهای کوچک منازل و ضروری بودن این وسیله، طراحان نمونه های متنوعی از میزهای تاشو را طراحی کرده و به بازار عرضه نموده اند. شما می توانید با انتخابی هوشمندانه فضای کوچک غذاخوری خود را به صورت یکپارچه به سایر بخش های خانه متصل کنید و علاوه بر این از غذاخوردن و حتی برگزاری مهمانی های خود لذت ببرید. اینگونه میزهای تاشو را میتوان پس از تا شدن به عنوان کاربری های مختلف نیز استفاده کرد.

در این بخش خط معمار مجموعه ای ازمیزهای تاشو برای شمایی که در خانه کوچک زندگی می کنید را آماده کرده و ارائه خواهد داد با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

میزهای تاشو خانه کوچک

این نوع میز قابلیت تا شدن در چهار طرف خود را دارد و افراد می توانند با توجه به نیاز در سایزهای مختلف آن را قرار دهند. فرم دایره ای این میز با ظرفیت ۶ نفر و فرم تا شده آن که به شکل مربع می باشد مناسب چهار نفر می باشد.

میزهای تاشو خانه کوچک

اگر شما به دنبال یک میز ساده و در عین حال مدرن می باشید این نوع میزها با رنگ تیره، بهترین گزینه می باشند.

میزهای تاشو خانه کوچک

این دسته از میزها قابلیت استفاده از میز غذاخوری تا تبدیل شدن به میز کنسول تزئینی را دارند.

میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک میزهای تاشو خانه کوچک

این مدل مناسب فضای آشپزخانه می باشد و  دارای یک کشو و قفسه کابینت کوچک است. به طوری که در صورت عدم نیاز و در زمان غیر از غذاخوردن شما می توانید آن راجمع کرده و و سایل اضافی خود را در این فضا نگه داری کنید.

میزهای تاشو خانه کوچک

این نوع میز غذاخوری تاشو کاربری های مختلفی دارد و ترکیب با دکوراسیون های ستنی فضایی جالب توجهی را ایجاد می کند.

میزهای تاشو خانه کوچک

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 412

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *