شرکت طراحی داخلی آوگون

شرکت طراحی داخلی آوگون

شرکت طراحی داخلی آوگون

شرکت طراحی داخلی آوگون (Avgoon Interior Design Firm) زیر مجموعه شرکت اصلی یعنی شرکت معماری آوگون می باشد. کارشناسان آوگون علاوه بر تخصص در زمینه معماری ساختمان، در زمینه طراحی داخلی و همچنین دکوراسیون، از تخصص و مهارت کافی برخودار هستند. در حقیقت باید اینطور گفت که طی سالهای فعالیت شرکت آوگون، بیشتر پروژه های این شرکت، پروژه های طراحی و اجرای فضاهای داخلی بوده اند.

تیم طراحی دکوراسیون داخلی آوگون به طراحی فضاهایی با کاربری مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی، آموزشی و … مشغول است. همچنین به لحاظ جغرافیایی آوگون در نقاط مختلف کشور پروژه های طراحی داخلی را در کارنامه خود جای داده است. از طراحی داخلی ساختمان مرکزی اداری شرکت پتروشیمی بوعلی واقع در بندر ماهشهر گرفته تا طراحی داخلی آپارتمان مسکونی در شهرهایی نظیر کرمان، رامسر، سنندج، مشهد و … .

به طور حتم توضیح و شرح پروژه های مختلف آوگون در وصف این مطلب نخواهد گنجید و این مطلب در باب آشنایی شما با شرکت طراحی داخلی آوگون می باشد.

لازم به ذکر است، علم معماری داخلی یا به عبارت دیگر طراحی داخلی، یکی از زیر شاخه هایی معماری محسوب می شود. شرکت آوگون برای پروژه های داخلی خود، از فارغ التحصیلان و کارشناسان رشته معماری داخلی بهره می برد. چرا که معماری و طراحی داخلی، نیاز به دانشی ورای معماری عمومی دارد.

سبک کاری گروه آوگون چیست؟

شرکت طراحی آوگون و طراحان این شرکت، علاقه زیادی به استفاده از سبک مدرن در پروژه های خود دارند. اگر به روزمه شرکت نگاهی بیاندازید، متوجه این موضوع خواهید شد که طی سالهای فعالیت، اکثر پروژه های آوگون بر اساس سبک های معماری داخلی مدرن ، مینیمال و صنعتی دیزاین شده اند. اما این به معنای عدم توانمندی شرکت در انجام پروژه با دیگر سبک های طراحی داخلی نظیر کلاسیک، روستیک و … نیست. بلکه بر اساس سلیقه و طبع کارفرما، فضای مورد نظر طراحی و ارائه خواهد شد.

روال کار انجام یک پروژه طراحی داخلی به چه صورت است؟

اگر قصد انجام یک پروژه طراحی داخلی را داشته باشید (چه فضای منزل، چه محیط کار و چه هر فضای دیگری)، به طور حتم ابتدا باید با روال انجام کار آشنا شوید. پروژه شما ممکن است بازسازی یک فضای قدیمی ساز و یا طراحی یک فضای نوساز باشد. در هر صورت، روال کاری یکسان خواهد بود.

در برخی از پروژه های طراحی داخلی، کارفرما تنها نیاز به طراحی سه بعدی (رندر) فضا و نقشه های فاز ۱ و فاز ۲ پروژه دارد و تصمیم دارد خود پروژه را به مرحله اجرا در آورد. در برخی از پروژه ها نیز کارفرما با توجه به عدم آشنایی با موضوع بازسازی و یا به دلیل مشغله، تصمیم به سپردن کار طراحی و همچنین اجرای پروژه به شرکت را می گیرد. گروه آوگون، در هر دو حالت آماده ارائه خدمات به کارفرمایان گرامی است.

بر این اساس شما می توانید طبق گام های زیر، پروژه خود را به شرکت آوگون سپرده و در نهایت بصورت دیزاین شده تحویل بگیرید:

  – تماس اولیه با شرکت و اعلام مشخصات پروژه و درخواست های اولیه بصورت تلفنی و یا حضوری (شمار تماس شرکت آوگون: ۰۲۱۸۸۳۵۷۵۰۸ – دفتر مرکزی گروه معماری آوگون در منطقه یوسف آباد تهران واقع شده است.)

  – تنظیم قرار و هماهنگی جلسه اولیه بررسی پروژه در محل دفتر آوگون : در این جلسه، کارفرما بصورت تشریحی پروژه خود را بازگو می کند و پس از آن، درخواست و شرایط مورد نیاز خود در رابطه با پروژه را بیان می دارد. در این حین، کارفرما با رزومه شرکت، توانمندی ها و ظرفیت های موجود آشنا خواهد شد. در جلسه اول، طرفین به توافق اولیه در رابطه با نحوه اجرای پروژه، هزینه های انجام کار و … خواهند رسید.

  – بازدید از پروژه : پس از حضور کارفرما در محل دفتر شرکت آوگون و حصول توافقات اولیه، برای ارزیابی نهایی و عقد قرارداد مربوط به طراحی داخلی و همچنین قرارداد اجرای پروژه، کارشناسان شرکت طراحی داخلی آوگون در محل پروژه حضور به هم خواهند رساند. لازم به ذکر است در برخی موارد به درخواست کارفرما، جلسه اول، در محل پروژه انجام می پذیرد. به این طریق کارشناسان ضمن صحبت در رابطه با نحوه انجام کار، بصورت فیزیکی با شرایط پروژه آشنا خواهند شد.

  – توافقات نهایی : پس از برگزاری جلسه اول و بازدید از سایت پروژه و دستیابی به توافقات اولیه در رابطه با نحوه انجام کار، جلسه ای به منظور ایجاد توافقات نهایی برگزار خواهد شد. در این جلسه که معمولا در دفتر کار مرکزی شرکت آوگون انجام می شود، کارفرما و شرکت مواردی از قبیل سبک طراحی، زمانبندی تحویل طراحی اولیه و همچنین تحویل نهایی طرح شامل تصاویر سه بعدی، نقشه های فاز ۱ و فاز ۲، تاسیسات، مکانیک و … ، نحوه اجرای پروژه و زمانبندی اجرای پروژه، هزینه های طراحی و اجرای پروژه و نحوه پرداخت و …. مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت. در صورت حصول توافق نهایی، کار طراحی آغاز شده و طراحان پروژه را استارت می زنند.

  – ارائه طرح اولیه و نهایی : پس از مدت زمان مورد برای طراحی پروژه که با توجه به مقیاس، شرایط و درخواست های کارفرما مشخص می گردد، طرح اولیه به کارفرما ارائه می گردد. در این زمان معمولا چندین گزینه یا به اصطلاح آلترناتیو به کارفرما ارائه می گردد. کارفرما مختار است که از میان طرح های ارائه شده یکی از انتخاب نماید و یا از شرکت درخواست طراحی مجدد نماید. در نهایت، پس ازتوافق بر روی طرح اولیه، تغییرات مورد نظر کارفرما بر روی طرح اعمال شده و طرح نهایی به رویت و تصویب کارفرما خواهد رسید. پس از تایید و ارائه طرح نهایی، بر اساس نیاز و درخواست کارفرما، نقشه های فاز ۱ و ۲ معماری آماده و به کارفرما تحویل می گردد.

  – قرارداد اجرای پروژه : همانطور که اشاره شد، پس از پایان مرحله طراحی، تصمیم با کارفرماست که خود اقدام به اجرای پروژه نماید و یا اینکه اجرای کار را به شرکت آوگون بسپارد. در صورتی که کارفرما خود اقدام به اجرای پروژه نماید، شرکت آوگون تمامی تصاویر سه بعدی (رندر)، نقشه های مورد نیاز و … را در اختیار کارفرما قرار خواهد داد. علاوه بر این، شرکت تا زمان اتمام اجرای کار، در مقام نظارت بر اجرا، در کنار کارفرما خواهد بود و وی را یاری خواهد نمود تا پروژه بدون مشکل جلو رود. در صورتی که کارفرما تمایل به انجام پروژه توسط شرکت داشته باشد، قرارداد اجرا میان طرفین عقد و مطابق قرار اجرای پروژه آغاز خواهد شد. در نهایت، مطابق زمانبندی اعلام شده در قرارداد، پروژه حاضر و تحویل کارفرما خواهد شد.

آنچه در بالا مطالعه نمودید، مراحلی است که از نقطه صفر یک پروژه تا زمان اتمام و تحویل نهایی صورت می گیرد. اگر در رابطه با مراحل و نحوه انجام هر کدام از مراحل سوالی در ذهن دارید، می توانید با مشاورین خود در شرکت طراحی داخلی آوگون در تماس باشید.

در ادامه، شما را با برخی از پروژه های طراحی داخلی که توسط شرکت آوگون صورت گرفته است، آشنا خواهیم نمود. در این بخش می توانید به صورت حدودی با رزومه شرکت آشنا شوید و سبک کاری شرکت را به صورت ملموس تر بررسی نمایید.

طراحی و اجرای کلینیک دکتر باستانی نژاد واقع در خیابان جردن تهران

کلینیک زیبایی،شرکت طراحی داخلی آوگون کلینیک زیبایی،شرکت طراحی داخلی آوگون

کلینیک زیبایی،شرکت طراحی داخلی آوگون کلینیک زیبایی،شرکت طراحی داخلی آوگون کلینیک زیبایی،شرکت طراحی داخلی آوگون کلینیک زیبایی،شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی و اجرای آپارتمان مسکونی گلزار واقع در خیابان پیامبر تهران:

طراحی و اجرای آپارتمان مسکونی،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی و اجرای آپارتمان مسکونی،شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی ساختمان مسکونی زمرد در منطقه پاسداران تهران:

طراحی ساختمان مسکونی زمرد،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی ساختمان مسکونی زمرد،شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی ساختمان اداری پتروشیمی بوعلی واقع در بندر ماهشهر با متراژ حدودی ۲۰۰۰ مترمربع:

ساختمان اداری پتروشیمی بوعلی سینا، شرکت طراحی داخلی آوگون ساختمان اداری پتروشیمی بوعلی سینا، شرکت طراحی داخلی آوگون  ساختمان اداری پتروشیمی بوعلی سینا، شرکت طراحی داخلی آوگون ساختمان اداری پتروشیمی بوعلی سینا، شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی ویلای سپیدار واقع در منطقه کردان کرج

معماری ویلا سیپیدار،شرکت طراحی داخلی آوگون  معماری ویلا سیپیدار،شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی کلینیک دکتر پور رضا:

طراحی داخلی مطب پزشکی،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی مطب پزشکی،شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی کلینیک دکتر بشارتی:

طراحی داخلی مطب پزشکی،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی مطب پزشکی،شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی بخش جلسات ساختمان مرکزی شرکت مپنا واقع در تهران، بلوار میرداماد:

طراحی داخلی دفتر اداری شرکت مپنا، شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی دفتر اداری شرکت مپنا، شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی و اجرای ساختمان ادرای هلدینگ میرداماد واقع در تهران، بلوار میرداماد:

طراحی ساختمان اداری،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی ساختمان اداری،شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی رستوران کافه سرو واقع در شهریار:

طراحی داخلی رستوران کافه سرو،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی رستوران کافه سرو،شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی رستوران آوانی واقع در شهر خرمشهر:

طراحی داخلی رستوران،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی رستوران،شرکت طراحی داخلی آوگون

 

نظارت اجرا و طراحی داخلی رستوران بشکه واقع در خیابان ستارخان تهران:

طراحی داخلی رستوران بشکه،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی رستوران بشکه،شرکت طراحی داخلی آوگون

 

طراحی داخلی داخلی کافه کارواش واقع در منطقه تهرانپارس:

طراحی داخلی داخلی کافه کارواش، شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی داخلی کافه کارواش، شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی داخلی کافه کارواش، شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی داخلی کافه کارواش، شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی منزل مسکونی واقع در منطقه پونک تهران

طراحی داخلی منزل مسکونی، شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی منزل مسکونی، شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی واقع در خیابان شریعتی تهران:

طراحی داخلی آپارتمان مسکونی،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی آپارتمان مسکونی،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی آپارتمان مسکونی،شرکت طراحی داخلی آوگون

طراحی داخلی و اجرای مهدکودک زنبور واقع در خیابان میرزای شیرازی تهران

طراحی داخلی مهدکودک زنبور،شرکت طراحی داخلی آوگون  طراحی داخلی مهدکودک زنبور،شرکت طراحی داخلی آوگون

لازم به ذکر است، پروژه های ارائه شده، تنها بخش کوچکی از رزومه شرکت در زمینه طراحی داخلی می باشد. برخی از پروژه های انجام شده توسط شرکت دارای بخش های معماری و معماری داخلی می باشد که شما در این قسمت تنها بخش مربوط به فضاهای داخلی را مشاهده نمودید.

در نهایت اینکه، کارشناسان شرکت طراحی داخلی آوگون ، همواره از شنیدن صدای شما و ارائه مشاوره در زمینه اجرای پروژه های طراحی داخلی و معماری خرسند خواهند شد.

آروزی قلبی ما خلق فضایی بهتر و شایسته شماست.

بروز رسانی: پروژه های ارائه شده در این بخش مربوط به پایان سال ۹۶ می باشد و روزمه مربوط سالهای ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ هنوز در وب سایت قرار نگرفته اند.

شماره تماس مستقیم بخش طراحی و اجرا:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

شما می توانید جهت دسترسی به وب سایت رزومه ای گروه معماری آوگون و مشاهده پروژه های شرکت، از لینک زیر استفاده نمایید:

وب سایت گروه معماری آوگون

ایمیل بخش طراحی و اجرا:

archline.ir@gmail.com

ایمیل امور وب سایت خط معمار

archline.ir@archline.ir