معماری و طراحی داخلی خانه ای مدرن، طراحی فضای شخصی برای ساکنان خانه

معماری و طراحی داخلی خانه ای مدرن، طراحی فضای شخصی برای ساکنان خانه

در این مطلب قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی خانه ای در بانکوک بیاندازیم. این خانه توسط استودیو معماری ForX Design طراحی و اجرا شده است.

در طراحی داخلی خانه اگر برای هر عضو از خانواده فضای شخصی در نظر گرفته شود، قطعا فضای آن خانه آرامش دارد. البته یک طراحی داخلی لوکس و خانه ای گران قیمت شاید از نظر آرامش و راحتی کمک کننده باشد اما حریم خصوصی که برای هر شخص تعریف می شود و به فضاهای خانه نفوذ می کند- در حالیکه هماهنگی در تمام فضاهای خانه حفظ شده است- واقعا فضایی خیره کننده به وجود می آورد.

در حالیکه بانکوک برای خیابان های شلوغش معروف است، اما چیزی که در این خانه جریان دارد، آرامش است. ساختمان از ۲ حجم با دیزاین متفاوت در دو طبقه طراحی و اجرا شده است که از یک طرف به خیابان چشم انداز دارد.

در طبقه همکف اتاق نشیمن، آشپزخانه و قسمت غذا خوری وجود دارد. دیواری آینه ای فضای طبقه همکف را به دو قسمت تقسیم می کند. رنگ غالب در این طبقه مشکی است که با اکسسوری هایی از جنس چوب و گیاهان، سنگینی فضا تعدیل شده است.  در طبقه دوم اتاق خواب ها، اتاق نشیمن و آشپزخانه ای دیگر طراحی شده است. هر کدام از اتاق ها با توجه به نیاز های عضو ساکن در آن اتاق طراحی شده است. همچنین در قسمتی دیگر از طبقه دوم اتاق نشیمنی طراحی شده است که کاملا با دیگر فضاهای خانه متفاوت است. در این قسمت از رنگ های روشن و مبلمان راحت تری استفاده شده است و جو آرام تر و راحت تری نسبت به قسمت های دیگر دارد.

در ادامه با ما برای دیدن تصاویر این خانه زیبا همراه باشید.

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: home-designing

 

تعداد بازدید: 712

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *