طراحی داخلی فروشگاه پوشاک برند VER

طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک برند VER –

در راستای معرفی طراحی داخلی فروشگاه های برند مشهور دنیا در وب سایت خط معمار، قصد داریم سراغ یکی از فروشگاه های برند پوشاک Ver برویم و طراحی آن را مورد بررسی قرار دهیم. در گذشته نیز دیزاین فروشگاه ها و شعب برندهای دیگر را مورد بررسی قرار داده ایم که از طریق لینک زیر می توانید این فروشگاه ها را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه

این شعبه از این برند در شهر بوینس آیرس پایتخت کشور آرژانتین و در یکی از خیابان های پرتردد این شهر، در طبقه ی همکف یک ساختمان ۱۰۰ ساله با معماری قدیمی واقع شده است. نمای این فروشگاه، مانند بسیاری از فروشگاه های دیگر از جنس شیشه است. از نکات قابل اشاره در فضای داخلی این فروشگاه می توان به سبک صنعتی و استفاده از متریال ها بصورت اکسپوز اشاره نمود. سقف کاملا بصورت اکسپوز کار شده است و نورپردازی و تاسیسات در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در بخش هایی از سقف نیز متریال چوب بصورت دکوراتیو به کار برده شده است که البته می توان به گفت برای جداسازی فضاها و ماهیت بخشیدن به بخش های مختلف ایین طراحی صورت گرفته است. روی دیوار نیز متریال آجر با رنگ سفید بکار برده شده است که در معماری داخلی امروزه می توانید آن را به وفور مشاهده نمایید.همچنین برای کف نیز از کفپوش چوبی استفاده شده است که تعادل انرژی را در فضا برقرار می کند. دیزاین این فروشگاه توسط گروه معماری Pecina Arquitectos انجام شده است.

طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون فروشگاه های برند

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,526

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *