تصاویر اتاق خواب مستر ، ایجاد پل میان سنت و مدرنیته: بخش ۲

تصاویر اتاق خواب مستر ، ایجاد پل میان سنت و مدرنیته: بخش ۲

این که اتاق خواب شما کوچک است یا بزرگ، سبک دکوراسیون شما فرمال است یا غیر رسمی، یا اینکه شما سبک های جدید و یا سبک های کلاسیک را می پسندید، اتاق خواب مستر شما باید فضای مورد علاقه شما در خانه باشد. اتاق خواب مستر یکی از فضاهای مهم در خانه می باشد، اگرچه اغلب آخرین فضایی است که به طراحی آن می پردازند. در این بخش خط معمار یک مجموعه ای ۴۰ تایی از تصاویر  دکوراسیون اتاق خواب مستر را در دو بخش برای شما ارائه خواهد داد  که پلی میان سنت و مدرنیته ایجاد کرده است. اما پیش از این به طور خلاصه نکاتی را برای طراحی اتاق خواب مستر برایتان شرح خواهیم داد. بنابراین اگر قصد طراحی اتاق خواب خود را دارید، مطالب زیر می تواند ایده هایی را به شما بدهد تا بتوانید  فضای رویایی خود را طراحی کنید.

قرار دادن گیاهان طبیعی: افزودن گیاهان طبیعی به فضای اتاق خواب مستر علاوه بر افزودن رنگ و بافت فضایی ارگانیک را ایجاد می کند و انرژی مثبت را به اتاق می افزاید.

دسترسی آسان به نور درشب: شما می توانید به سادگی بانصب یک لوستر و یا قرار دادن چراغ خواب و سایر لامپ های  موجود در بازار نور مناسبی را در اتاق خواب مستر فراهم کنید.

قرار دادن آینه: قرار دادن یک آینه در اتاق خواب مستر نور طبیعی را در طول روز منعکس می کند و با عث می شود که فضای داخلی اتاق روشن تر و جذاب تر به نظر برسد. در مجموع می توانیم بگویی که آینه یک عنصر چند منظوره و کاربردی برای فضای داخلی اتاق خواب می باشد.

ایجاد تقارن: سعی کنید تا حد ممکن فضای داخلی اتاق خواب مستر شما تقارن داشته باشد، زیرا تقارن در فضا حسی از آرامش و آسایش را فراهم می آورد.

نصب تابلو های تزئینی: قرار دادن تابلو های نقاشی و تزئینی در بالای تخت خواب و یا سایر بخش های اتاق خواب جذابیت بصری ایجاد می کند.

ایجاد فضایی برای نشیمن: اگر شما دارای فضای کافی در اتاق خواب مستر خود دارید، توصیه می کنیم که فضایی را برای نشیمن در نظر بگیرید و با قرار دادن یکی یا دو مبل کم جا و ساده به تزئین این بخش بپردازید. این بخش برای شما این امکان را فراهم می آورد تا در زمان های متفاوت بتوانید به استراحت پرداخته و یا اینکه به مطالعه بپردازید.

رنگ خنثی برای پوشش دیواره ها: توصیه می شود که برای پوشش دیواره ها از رنگ های خنثی استفاده کنید.

اشیای دکوری: شما می توانید با استفاده از اشیای تزئینی به دیزاین فضای داخلی اتاق خواب خود پرداخته  فضای جذاب و دلنشینی را برای خود ایجاد کنید. نکات دیگری نیز وجود دارد که در نظر گرفتن آن ها می تواندشما را ایجاد فضای داخلی اتاق خواب مورد نظرتان نزدیک کند. در بخش های گذشته بخش اول تصاویر را منتشر کردیم. اگر تا کنون موفق به دیدن آن ها نشده اید، می توانید از طریق لینک زیر آن ها را مشاهده کنید:

تصاویر اتاق خواب مستر ، ایجاد پل میان سنت و مدرنیته: بخش ا

اکنون در ادامه به ارائه بخش دوم دوم تصاویر می پردازیم، خط معمار را همراهی کنید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

 

تعداد بازدید: 1,125

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *