طراحی داخلی فروشگاه پوشاک معروف / ندا میرانی

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک معروف / ندا میرانی

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک معروف / ندا میرانی

فروشگاه پوشاک معروف / ندا میرانی

معمار: ندا میرانی

معمار اصلی: ندا میرانی

عکس ها: بنیامین جهانشاهی

مساحت: ۳۰۰ متر مربع

سال: ۲۰۲۳

موقعیت: رامسر، ایران

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک معروف تحت تأثیر عواملی مانند «ملک اجاره ای»، «نیاز به انعطاف در چیدمان» و «پتانسیل گسترش خطوط فروش در آینده» بوده است. در نتیجه، پروژه با تاکید واضح بر “انعطاف پذیری” توسعه یافته است. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی های این پروژه خواهیم پرداخت.

دسته بندی در راستای اهداف طراحی داخلی

بنابراین طراح برای رسیدن به این هدف، انواع پوشاک و کالا دسته بندی کرده است و سه ماژول انعطاف پذیر و متحرک به نام های T01، T02 و T03 طراحی کرده است. این ماژول ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند «امکان تغییر کاربری»، «تولید مجدد» و «جابجایی» و «تأمین فضای بصری متنوع برای مشتریان از طریق چیدمان های مختلف» را با سرعت بالاتر در اختیار کاربر قرار دهند.  ماژول‌ ها همچنین دارای قاب‌ های بیرون‌ شونده هستند که در صورت عدم استفاده می‌ توانند برای ذخیره‌ سازی استفاده شوند.

سایر بخش های فروشگاه

خش آخر فروشگاه دارای یک اتاق یراق آلات برای خانم ها و آقایان است که یکی از آن ها به عنوان انباری برای اقلام فروشگاه نیز استفاده می شود. علاوه بر این، مناطقی مانند یک ناهار خوری کوچک، آشپزخانه و سرویس بهداشتی برای استفاده کارمندان ایجاد شد که در منطقه سمت راست فروشگاه قرار داشت و از طریق درب فلزی آکاردئونی از منطقه فروش جدا شد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی فروشگاه پوشاک معروف / ندا میرانی دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 271

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *