ایده هایی برای چیدمان مزون عروس

چیدمان مزون عروس

همانطور که می دانید افراد در هنگام خرید، به طور مستقیم تحت تأثیر دکوراسیون و چیدمان فروشگاه قرار می گیرند. در مزون عروس نیز چنین می باشد. فضای داخلی مزون عروس باید به گونه ای باشد که حس شادی و هیجان عروسان را برانگیزد. از این رو اگر شما قصد طراحی و دیزان مزون عروس را دارید، باید به دکوراسیون آن توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا چیدمان موفق تأثیر مستقیمی بر جذب افراد، دعوت آن ها به داخل مزون و در نتیجه انتخاب و خرید لباس دارد. یکی از نکاتی که در فروشگاه ها منجر به خرید قطعی می شود، ماندن در فروشگاه به مدت طولانی است. اگر فضای مزون شما حس مثبتی به افراد منتقل کند، باعث می شود تا آن ها زمان طولانی تری را در مزون سپری کنند، محصولات شما را با دقت و حوصله بیش تری مشاهده کرده و در نهایت تصمیم به خرید بگیرند. در ادامه خط معمار نکاتی را در رابطه با دکوراسیون و چیدمان مزون عروس مطرح خواهد کرد. شما می توانید از این ایده ها الهام گرفته و به طراحی مزون خود بپردازید.

_ توصیه ما به شما این است که دیوارها و سقف مزون را با رنگ های ملایم و روشنی به ویژه رنگ کرمی، صورتی ملایم و یا بژ رنگ آمیزی کنید تا رنگ سفید لباس ها در میان این فضا برجسته تر نمایانده شوند. اگر می خواهید برای پوشش دیوارهای مزون عروس خود از کاغذ دیواری استفاده کنید، بهتر است که از کاغذ دیواری های تک رنگ و روشن استفاده کنید و یا این که اگر می خواهید طرح دار باشند، زمینه ای کرم با طرح های سفید برجسته داشته باشد.

_ شما می توانید از پرده های تمام قد سفید برای پوشش پنجره ها انتخاب کنید، اما سعی کنید تا ضخامت آن به گونه ای باشد که نور ملایمی را به فضای داخلی بتاباند. همچنین توصیه ما به شما این است که برای سایر وسایل رنگ های روشن و ملایمی چون رنگ های پاستلی را انتخاب کنید. شما می توانید برای ایجاد هارمونی، درب اتاق پرو را با همان رنگ های پاستلی به کار رفته در وسایل رنگ آمیزی کنید.

_ لوسترهای شیشه ای و یا رنگی گزینه ی مناسبی برای تزئین سالن اصلی مزون شما هستند. همچنین شما می توانید از لامپ های تزئینی در سراسر فضای مزون برای روشن تر ساختن فضا استفاده کنید. نورهای منعکس شده از لوسترهای شیشه ای، زیبایی و جذابیت فضا را دوچندان خواهد کرد و باعث می شوند عروسان در هنگامی که لباس ها را پرو می کنند، همچون ستاره ای در فضا بدرخشند.

_ یکی از نکاتی که در هنگام چیدمان مزون عروس باید توجه داشته باشید، انتخاب آینه می باشد. مراجعه کنندگان هنگام پرو لباس می خواهند تا خود را در وجوه مختلف به طور واضح مشاهده کنند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا چندین آینه تمام قد با فریم چوبی یا طلایی در زوایای مختلف قرار دهید تا افراد بتوانند در تمامی زوایا خود را مشاهده کنند.

_ معمولا فضاهایی خالی، میان آینه ها باقی می ماند. بهتر است که از این فضاها نیز بهره برده و پوسترهایی از جدید ترین مدل لباس های سال نصب کنید. همچنین از قرار دادن اشیا و وسایل اضافی به خصوص لوازم شخصی در فضای مزون بپرهیزید و سعی کنید فضا را تا حد امکان ساده جلوه دهید.

_ بهتر است تا در کنار اتاق پرو یک یا چند صندلی به همراه یک میز کوچک گرد قرار دهید تا در هنگامی که شخص برای پرو لباس حاضر می شود، همراهان وی به استراحت پرداخته و یا از دیدن سایر مدل ها در کاتالوگ دیدن کنند.

_ افزودن گلدان های گل طبیعی و یا مصنوعی در سالن اصلی می تواند فضایی مطبوع ایجاد کند و حس خوشایندی  را به افراد منتقل کند. به عبارتی می توان گفت که گل ها در تضاد با سفیدی مطلق در فضا به کار رفته و فضای متعادل را ایجاد می کنند.

در ادامه خط معمار نمونه تصاویری از چیدمان مزون عروس را برای شما کاربران گرامی آماده ساخته و ارائه خواهد داد. با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

چیدمان مزون عروس چیدمان مزون عروس  چیدمان مزون عروس چیدمان مزون عروس چیدمان مزون عروس چیدمان مزون عروس چیدمان مزون عروس

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Retaildesignblog

تعداد بازدید: 628

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *