دانلود رایگان مجموعه آبجکت های اسکچاپ نمای رومی و کلاسیک

دانلود آبجکت نمای رومی

مجموعه آبجکت های نمای رومی و کلاسیک

یکی از فایل هایی که معمولا معماران و دانشجویان معماری  در طراحی پروژه های خود بدان نیاز پیدا می کنند، آبجکت های نمای رومی و کلاسیک می باشد. بنابراین خط معمار جهت دسترسی آسان شما کاربران گرامی به این آبجکت ها، یک مجموعه از فایل اسکچاپ را برای شما آماده ساخته و لینک آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است. در ادامه شما می توانید برای دانلود آبجکت نمای کلاسیک و رومی زیر لینک زیر کلیک نمایید.

 

 

  فایل دانلود رایگان آبجکت نمای رومی و کلاسیک

  حجم فایل: ۱۸۹.۲۹ مگابایت

 

 

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,295

7 دیدگاه‌

  1. سعید گفت:

    بسیار بسیار تشکر بخاطر سایت شما که پاسخ بسیار جامعی به جامعه معماریست . ممنون

  2. samira گفت:

    سایتتون خیلی فوق العاده و متفاوت تر از بقیه سایت هاست . فقط یک مشکلی داره که نمیدونم فقط برای من هست یا نه وقتی که عکس رو بزرگ میکنم دکمه ضربدر کار نمیکنه و مجبورم دوباره سرچ کنم تا بتونم ادامه متن رو بخونم!

    • تحریریه خط معمار گفت:

      ممکنه مشکل از تلفن همراه تون باشه. اما اسکرول کنید به سمت بالا (توی همون صفحه ای که عکس باز شده). روی یه قسمت بالا سمت راست یا چپ کلیک کنید. تصویر بسته میشه و می تونید به مطالعه ادامه بدید.

  3. Alex گفت:

    سلام و عرض ادب،متاسفانه بنده هیچ کدوم از آبجکتهارو نمیتونم دانلود کنم،با کلیک روی گزینه دانلود هیج اتفاقی نمیوفته،امکانش هست بدلیل اینکه بنده از سیستم مک استفاده میکنم این اتفاق میوفته؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *