ویژگی سبک مینیمال در دیزاین آپارتمان، The fourth House

ویژگی سبک مینیمال در دیزاین

ویژگی سبک مینیمال در دیزاین آپارتمان، The fourth House

در این بخش خط معمار قصد دارد تا به ویژگی های سبک مینیمال در دیزاین آپارتمان بپردازد. این پروژه شامل یک آپارتمان می باشد که توسط استودیو طراحی Fran Silvestre که به طور حرفه ای به ایجاد فضاهای داخلی و معماری مینیمال می پردازد. اگر به خاطر داشته باشید در بخش های مختلف نمونه های متعددی از معماری و طراحی داخلی از این گروه معماری برای شما به اشتراک گذاشتیم. اگر تا کنون موفق به دسترسی به آن ها نداشتید می توانید با کلیک روی لینک زیر نمونه آثار مینیمال و در عین حال فوق العاده این دفتر را مشاهده کنید:

سبک مینیمال در معماری و دکوراسیون داخلی ویلا

معماری ساختمان مسکونی، حجم ایستا و مینیمال

معماری و دیزاین خانه، حضور نور در مرکز خانه

اکنون خلاصه ای در رابطه با سبک مینیمال و اینکه چگونه این سبک را در طراحی داخلی منزل خود به کار ببرید سخن می گوییم. همانطور که همه شما می دانید، معنی و مفهوم کلی سبک دکوراسیون مینیمال بر مبنای سادگی و خلوص خلاصه می شود. استفاده از حداقل جزئیات، تنالیته های رنگی مختصر، و تأکید بر شعار "کمتر بیش تر است" و " همه چیز به یک مکان و یک دلیل احتیاج دارد" رویکرد اصلی در دکوراسیون با سبک مینیمال می باشد. یکی از سوال هایی که پیش می آید این است که چرا این سبک دکوراسیون طرفداران زیادی دارد؟ در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم که یکی از دلایل محبوبیت این سبک مناسب بودن آن برای فضاهای کوچک می باشد. از آن جاییکه امروزه با افزایش جمعیت شهرها و تبدیل خانه های بزرگ ویلایی به آپارتمان های کوچک باعث می شود که بسیاری از افراد به سمت دکوراسیون مینیمال بروند.

باتوجه به این که مینیمالیسم همه چیز در مورد زیبایی را تصفیه کرده، شما می توانید در ساخت اشیا و مبلمان مورد نظر خود که به آن ها نیازی ندارید صرفه نظر کرده و آن ها را حذف کنید که از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد. باتوجه به دسترسی آسان به منابع و متریال دکوراسیون مینیمال، ساده تر می توان فضای داخلی را مدیریت کرد و اشیا را باهم منطبق کرد، برخلاف سایر سبک های طراحی پیچیده که به صورت خلاقانه ای با هم ترکیب می شوند.

در فضاهای مینیمال از اتاق خواب  گرفته تا فضاهای عمومی همانند سالن نشیمن ما شاهد سادگی مطلق می باشد. بنابراین سعی کنید که از پالت رنگی محدود به حداقل به سه طیف رنگی استفاده کنید که ترجیحا اختلاف رنگی چندانی نداشته باشند. توصیه می شوند که حداقل یکی از رنگ هایی که انتخاب می کنید از دسته رنگ های خنثی باشد زیرا این رنگ به خوبی قابلیت ترکیب با رنگ های سفید، کرم، مشکی را دارد. هر خانه مینیمالیستی باید حداقل از منسوجات و سایر اشیای تزئینی برای افزودن گرمی و جذابیت به فضا استفاده کند.

پروژه The fourth room در شمال شهر Valencia در کشور اسپانیا قرار دارد. مرتفع ترین بخش خانه از چشم انداز زیبای شهر بهره مند است. با توجه به موقعیت نورگیری، نور فضای داخلی با تغییر جهت خورشید تغییر می کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین ویژگی سبک مینیمال در دیزاین

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Architizer

تعداد بازدید: 1,013

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *