معماری و طراحی داخلی مهد کودک، ساختمان رنگ

معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک

معماری و طراحی داخلی مهد کودک، ساختمان رنگ

در این بخش قصد داریم به بررسی معماری ساختمانی در شهر دهلی نو، پایتخت کشور هندوستان بپردازیم که تمام به یک مهدکودک تعلق دارد. عادت کرده ایم مهدکودک ها را یک طبقه از یک ساختمان ببینیم، اما این ساختمان بطور کامل به مهدکودک اختصاص یافته است و نمای ساختمان و فضاهای داخلی بر اساس این کاربری طراحی و اجرا شده اند.

نکات ابتدایی راجع به این ساختمان این که معماری آن توسط Renesa Architecture Design Interiors Studio صورت گرفته است و ۴۲۲ مترمربع مساحت دارد. آنچه در طراحی مهدکودک ها بطور متعارف می بینیم، استفاده از رنگ هاست. رنگ های شاد و دنیای کودکانه، قرابت زیادی با یکدیگر دارند و به همین دلیل، سعی بر این است تا در فضاهای متعلق به کودکان، استفاده از رنگ ها به حداکثر خود برسد.

کاری که در طراحی داخلی و حتی روی نمای ساختمان این مهد مشاهده می نمایید. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به فضاهای داخلی این ساختمان و نمای آن بیاندازید. در انتها نیز پلان ها، دیاگرام ها و … قرار داده شده است تا درک بهتری از فضا داشته باشید. با خط معمار همراه باشید.

معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک معماری ساختمان مهدکودک،طراحی داخلی مهدکودک

پلان، دیاگرام، سکشن و ..

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 5,394

۱ دیدگاه

  1. فاطمه گفت:

    انتخاب رنگ های اصلی مثل قرمز و زرد به عنوان رنگ غالب در فضا درسته؟!
    حس میکنم تاثیر منفی روی عملکرد کودکان میذاره:/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *