طراحی داخلی رستوران با تلفیقی از سبک های سنتی، مدرن و صنعتی

طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی رستوران مدرن

طراحی داخلی رستوران با تلفیقی از سبک های سنتی، مدرن و صنعتی –

در این بخش قصد داریم سری به یکی از رستوران های تازه افتتاح شده در هنگ کنگ بیاندازیم که بسیار زییا و چشم نواز است و طراحی داخلی آن را مورد بررسی قرار دهیم. طراحی این رستوران توسط گروه معماری Atelier E صورت گرفته است.

همانطور که اشاره شد، در طراحی این فضا از سبک های سنتی، مدرن و صنعتی بهره گرفته شده است. کانسپت مورد استفاده برای طراحی فضا، المان های قدیمی و کلاسیک نظیر صندوق پستی قدیمی که جلوی درب خانه ها نصب می شده است، بوده است. ورودی رستوران نیز مانند مغازه و فروشگاه های قدیمی لبنیات طراحی و ساخته شده است و در مجموع سعی بر این بوده است که حس و حال یک فضای قدیمی، سنتی و دوست داشتنی به کاربران فضا و مشتریان رستوران منتقل شود.

در ادامه دعوت می کنیم، تصاویر طراحی داخلی این رستوران را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی رستوران مدرن طراحی داخلی رستوران کلاسیک،دکوراسیون رستوران کلاسیک،طراحی رستوران مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,680

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *