طراحی داخلی آژانس مسافرتی مدرن با دکور چوب

طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس مسافرتی

طراحی داخلی آژانس مسافرتی مدرن با دکور چوب

در ایران، آژانس های مسافرتی، یکی از مکان هایی هستند نیاز شدید به تغییر دکوراسیون خود دارند. چرا که اکثر آژانس ها فضایی نسبتا سنتی و قدیمی دارند. امروزه در دنیا، آژانس های مسافرتی تغییرات عمده ای در دکوراسیون خود داده اند که از جمله ی آنها می توان به اضافه کردن خدمات الکترونیکی باز است. جایی که مشتریان می توانند اطلاعات زیادی راجع به اطلاعات سفر و مقصد را از طریق کامپیوترها و … بگیرند. در این بخش سعی کرده ایم نمونه ی از یک آژانس مسافرتی مدرن را ارائه نماییم. آژانس در شهر سائوپائلو در کشور برزیل قرار گرفته و ADDIN نام دارد.

طراحی داخلی این آژانس توسط گروه معماری Design Estratégico صورت گرفته است. این گروه معماری این دفتر کوچک را با متریال اصلی چوب دیزاین نموده است. استفاده از کفپوش چوبی، کار کردن چوب روی بخشی از سقف، دیوارکوب های چوبی، ویترین های چوبی و همچنین استندی که از چوب در ساخت آن استفاده شده است، نمونه هایی از استفاده از این متریال در این آژانس هستند. علاوه بر چوب، رنگ های سفید به عنوان یک بستر خنثی و همچنین رنگ آبی به عنوان یکی دیگر از رنگ های اصلی در دکوراسیون فروشگاه مورد استفاده قرار گرفته اند. هم نشینی رنگ های آبی در کنار رنگ های گرما بخش چوب در بستر رنگ سفید سبب ایجاد فضایی شده است که از نظر انرژی در موقعیت متعالی قرار دارد.

در ادامه می توانید تصاویر این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس مسافرتی طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس مسافرتی طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس مسافرتی طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس مسافرتی طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس مسافرتی ADDIN-store-by-FAL-Design-Estrategico-Sao-Paulo-Brazil-07 طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس مسافرتی ADDIN-store-by-FAL-Design-Estrategico-Sao-Paulo-Brazil-09 طراحی داخلی آژانس مسافرتی،دکوراسیون آژانس مسافرتی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,619

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *