نگاهی به سرویس بهداشتی مدرن و زیبا با تم صورتی

سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

چگونه رنگ را در طراحی سرویس بهداشتی زیبا و مدرن به کار ببریم!

افزودن رنگ در دکوراسیون داخلی باعث می شود تا فضاها از لحاظ بصری جذاب تر به نظر برسند. این نکته در طراحی داخلی سرویس بهداشتی نیز صدق می کند. استفاده از رنگ های سیاه، سفید و خاکستری برای سرویس بهداشتی ظاهری کسل کننده به آن ها می بخشد. امروزه کاشی ها در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند. شما می توانید با استفاده از آن ها در ترکیب با سایر اشیای رنگی فضای فوق العاده را در سرویس بهداشتی منزل خود ایجاد کنید. صورتی، یکی از رنگ هایی است که امروزه در دیزاین سرویس بهداشتی زیبا و مدرن در میان مردم طرفداران بسیاری دارد. بنابراین در این بخش قصد داریم به کاربرد این رنگ در طراحی سرویس بهداشتی بپردازیم. قبل از بررسی رنگ صورتی، به چگونگی استفاده از رنگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی می پردازیم.

رنگ آمیزی

از لحاظ عملی، رنگ آمیزی فضا، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش های افزودن رنگ به یک فضا می باشد. بنابراین توصیه می کنیم تا ابتدا تنالیته مورد نظر خود را انتخاب کرده  و پس از آن رنگ موردنظر بخش های مختلف را انتخاب کنید.

انتخاب یک دیوار برای رنگ آمیزی

برخی از افراد علاقه دارند که کلیه دیوار ها را رنگ آمیزی کنند، اما طراحان معمولا توصیه می کنند تا یکی از دیوارها را رنگ آمیزی کنید. در این صورت یک نکته اساسی وجود دارد که باید به آن توجه کافی داشته باشید و آن این است که برای رنگ آمیزی، کدام دیوار مناسب تر است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دیواری که مستقیم روبروی در وجود دارد، مناسب ترین دیوار برای رنگ آمیزی می باشد و به عنوان نقطه کانونی فضا قرار می گیرد.

بازی با کاشی های رنگی

در دیزاین سرویس بهداشتی های مدرن و زیبا، طراحان معمولا از کاشی های رنگی استفاده کرده و آن دیوار را به یک نقطه کانونی تبدیل می کنند. شما می توانید از کاشی های رنگارنگ برای دیواره پشت دوش استفاه کنید.

نصب وان های رنگی

یکی از راه هایی که کارشناسان برای افزودن رنگ به سرویس بهداشتی و حمام ارائه می دهند، انتخاب وان های رنگی می باشد. اما باید دقت داشته باشید رنگی را که انتخاب می کنید، با گذشت زمان همچنان برایتان جذاب باشد. 

بهترین موقعیت برای رنگ آمیزی

هنگام افزودن رنگ به فضای سرویس بهداشتی و حمام دو راه در پیش روی شما قرار می گیرد: ابتدا این که رنگ های اصلی را در سطح بالای دیوار در نظر بگیرید و با استفاده از رنگ های خثی در سطح پایین تعادل ایجاد کنید. یا این که می توانید سطوح بالایی را با تنالیته های خاکستری بپوشانید و رنگ ها را در کابینت ها و شلف ها به کار ببرید. برای سطوح کانترها نیز بهترین گزینه سنگ مرمر و یا گرانیت رنگی می باشد.

افزودن حوله های رنگی

اکنون این سوال پیش می آید که چرا حوله های رنگی یکی از بهترین گزینه ها برای افزودن رنگ در فضای سرویس بهداشتی می باشند. در پاسخ باید بگوییم که حوله ها در انواع طیف های رنگی در بازار موجود بوده وهمچنین به سادگی قابل دسترس می باشند و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشند.

کف پوش های رنگی

کفپوش های رنگی یکی دیگر از راه هایی هستند که می توان بواسطه آن رنگ را به فضا افزود. به این نکته توجه داشته باشید که رنگی که انتخاب می کنید با رنگ سایر بخش ها هارمونی داشته باشد. 

در مطالبی که گفته شد، با برخی از بخش هایی که می توان رنگ را به کار برد، آشنا شدیم. اکنون به بررسی رنگ صورتی در طراحی سرویس بهداشتی مدرن و زیبا می پردازیم.

رنگ صورتی در دکوراسیون

بر اساس تئوری رنگ ها، صورتی از دسته رنگ هایی است که صمیمیت را القا می کند. همچنین این رنگ نشان دهنده عشق به خود بوده و صلح درونی را نیز تقویت می کند. بنابراین رنگ صورتی یکی از مناسب ترین رنگ هایی باشد که می توان در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام، جایی که توجه افراد به خودشان معطوف می شود، می توان به کار برد. در ادامه خط معمار مجموعه ای از تصاویر را برای شما آماده کرده و ارائه خواهد داد. با دیدن تصاویر ما را همراهی کنید.

سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا سرویس بهداشتی مدرن و زیبا

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: homedesigning

تعداد بازدید: 1,038

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *