تغییرات و بازسازی ساختمان

تغییرات و بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان توسط شرکت معماری و طراحی داخلی آوگون

با گذر زمان ساختمان ها نیز فرسوده می شوند و برخی از اجزا و تأسیسات آن ها نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض پیدا می کنند. از طرفی نیاز افراد و شرایط زندگی و کاری آن ها در طول زمان تغییر می یابد. حتی ممکن است افراد بخواهند فضایی مدرن و به روزی داشته باشند. امروزه هزینه های تعویض و خرید ساختمان جدید و نو بالا می باشد و از این رو تعمیر و بازساری بافت های آسیب دیده و فرسوده شده بیش تر از خرید ساختمان با کاربری های مختلف استقبال می شود. به عبارتی می توان گفت، بهترین و مقرون به صرفه ترین روش جهت داشتن فضای جدید زندگی و یا محیط کار تغییرات و بازسازی ساختمان می باشد. اگر شما نیز قصد دارید تغییر اساسی در محیط زندگی و یا کاری خود ایجاد کنید و به دنبال یک گروه حرفه ای می گردید که کار بازسازی پروژه ی شما را به بهترین شکل ممکن و بر اساس ضوابط و استانداردها انجام دهند و از سوی دیگر، هزینه و زمان را در پروژه ی شما کنترل و بهینه سازی نمایند، همراه ما باشید. در این بخش هر آن چه که در بازسازی بدان نیاز خواهید داشت را شرح می دهیم. گروه معماری آوگون آماده ارائه خدمات طراحی و بازسازی از صفر تا صد برای شما عزیزان می باشد.

جهت ارتباط با گروه معماری آوگون با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

تعریف اجمالی تغییرات و بازسازی ساختمان

تغییرات و بازسازی ساختمان

تصویر بازسازی فضای داخلی

بهتر است قبل از هر چیزی به تعریف اجمالی بازسازی بپردازیم، اگر بخواهیم بازسازی ساختمان را تعریف کنیم، باید بگوییم که به تمامی خدمات و اقدامات به صورت کلی و جزئی که در راستای بهسازی فضای داخلی و ظاهر ساختمان ها انجام می شود، بازسازی گفته می شود. به عبارتی تمامی اموری که جهت افزایش کیفیت فضای زندگی و کار انجام می شود را بازسازی می گویند. بازسازی ساختمان علاوه بر اینکه ظاهر ساختمان شما را زیبا و به روز می کند، روند استحلاک ساختمان را کند کرده و عمر مفید ساختمان را افزایش می دهد.

چرا بازسازی می کنیم؟

همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم یکی از عمده ترین دلایل بازسازی، فرسوده شدن بخش های مختلف ساختمان می باشد. به مرور زمان مصالح کابردی و تأسیسات مختلف ساختمان ها چون لوله کشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سایر اجزا دچار فرسودگی شده و یا به طور کامل از بین می روند. در برخی از موارد می توان گفت که بازسازی به دلیل تغییر شرایط زندگی افراد صورت می پذیرد و نیاز افراد در طول زمان تغییر می کند. به عنوان مثال خانواده ای یک واحد آپارتمان یک خوابه دارند و بعد از چند سال با آمدن یک فرزند نیاز به یک اتاق خواب مجزا برای فرزند خود دارند. یا مثال دیگر این است که در یک دفتر کار، کارمندان کار نیاز به داشتن فضای کار گروهی دارند و باید تغییراتی در فضاهای کاری ایجاد شود. همچنین می توان گفت که با گذشت زمان افراد نیز می خواهند فضایی زندگی و یا کاری جدید و به روزی داشته باشند. از این رو می توان گفت که هدف اصلی تغییرات و بازسازی ساختمان ایجاد فضایی با کیفیت و راحت برای کار و زندگی افراد می باشد که از لحاظ اقتصادی نسبت به خرید ساختمان مقرون به صرفه می باشد.

بازسازی شامل چه بخش هایی می شود؟

یکی از سوالاتی که در مورد بازسازی مرسوم است این است که بازسازی در چه بخش هایی صورت می پذیرد. به طور عمده تغییرات و بازسازی ساختمان به صورت کلی و جزئی صورت می گیرد. بدین صورت که ممکن است شما فقط تصمیم به بازسازی جزئی دارید و فقط به ترمیم و تعویض بافت های فرسوده ی ساختمان می پردازید. اما در برخی موارد شما قصد دارید به طور کلی علاوه بر تعمیر بافت های فرسوده، تغییراتی در پلان و تقسیم بندی فضا داشته باشید. خط معمار تمامی این مراحل را با ذکر مثال در مقاله ای به طور کامل شرح داده است. شما می توانید با مراجعه به لینک زیر تمامی اطلاعات مرتبط با بازسازی ساختمان مسکونی را مطالعه نمایید:

_ بازسازی خانه و منزل مسکونی

خودمان بازسازی کنیم یا این که بازسازی را به دفتر معماری بسپاریم؟

تغییرات و بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان توسط دفتر معماری آوگون

ممکن است که این سوال بسیاری از شما نیز باشد که بازسازی منزل و یا محیط کارتان را خودتان انجام دهید و یا این کار را به متخصصان این امر بسپارید. برخی به اشتباه تصور می کنند که چرا باید هزینه ی اضافی را جهت انجام امور تغییرات و بازسازی ساختمان خود بپردازند. درست است که شما باید بخشی از بودجه ی بازسازی پروژه ی خود را صرف مشاوره و طراحی نمایید، اما در تمامی مراحل شما آسوده خاطر خواهید بود و مهم تر از همه در روند انجام کار با کمترین خطا روبرو خواهید شد که این خود به نوعی صرفه جویی در هزینه ها خواهد بود. گروه معماری آوگون آماده ی ارائه ی خدمات در زمینه ی بازسازی ساختمان با کاربری های مختلف می باشد و این اطمینان را به شما می دهد که پروژه بازسازی شما در بهترین شرایط و با کیفیت ترین وضعیت ممکن به انجام خواهد رسید. در ادامه شما را به آشنایی بیش تر با این مجموعه، سبک کاری آن ها و روند انجام پروژه بازسازی با توسط دفتر معماری آوگون دعوت می نماییم.

چرا بازسازی ساختمان با گروه طراحی داخلی آوگون

شرکت معماری و طراحی داخلی آوگون دارای تیمی جوان متخصص، خلاق، پویا، با تجربه و آشنا با جدید ترین و بروز ترین متدها در طراحی داخلی می باشد و بیش از یک دهه است که در زمینه معماری و طراحی داخلی و به علاوه بازسازی ساختمان هایی با کاربری های مختلف چون مسکونی، اداری و تجاری فعالیت خود را آغاز کرده و موفق به کسب جوایز متعددی در سطح جهانی گشته و پروژه های متعددی را از خود به جای گذاشته است. شما می توانید با مراجعه به این دفتر و مشاوره با متخصصان آن، با خیالی آسوده بازسازی پروژه ی خود را آغاز نمایید. گروه معماری آوگون آماده ارائه خدمات در زمینه های مختلف بازسازی، ازجمله بازسازی خانه قدیمی، بازسازی ویلا، بازسازی آپارتمان و بازسازی فضاهای اداری، تجاری و درمانی می باشد.

شما می توانید جهت مشاوره بازسازی پروژه ی خود با متخصصان و کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نمونه پروژه های اجرا شده توسط دفتر معماری آوگون

در ادامه خط معمار نمونه هایی از پروژه های بازسازی شده توسط دفتر معماری آوگون را برای شما آماده ساخته و ارائه خواهد داد. تصاویر پیش از بازسازی نیز قرار داده شده تا شما تفاوت ایجاد شده در طی بازسازی را مشاهده نمایید. این نمونه ها تنها جزئی از پروژه های انجام شده توسط این دفتر معماری می باشد. جهت مشاهده سایر نمونه ها می توانید به وبسایت دفتر معماری آوگون که در ادامه لینک آن را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت، مراجعه نمایید:

نمونه کارهای آوگون

پروژه بازسازی ساختمان مسکونی سیمرغ

تصاویر پس از بازسازی

تصاویر پیش از بازسازی

بازسازی دفتر میرداماد

تصاویر پس از بازسازی

تصاویر پیش از بازسازی

بازسازی سالن پذیرش کلینیک

تصاویر پس از بازسازی

تصاویر پیش از بازسازی

بازسازی کلینیک دکترباستانی نژاد

تصاویر پس از بازسازی

تصاویر پیش از بازسازی

مراحل بازسازی ساختمان با دفتر معماری آوگون

روند ارتباط و  اجرای کار با گروه معماری آوگون به طور خلاصه به شرح زیر می باشد:

_  تماس اولیه با با دفتر و ارسال اطلاعات پروژه

_ تنظیم قرار و برگزاری جلسه ی حضوری جهت بررسی پروژه در محل دفتر آوگون

_  بازدید از پروژه توسط کارشناسان

_  توافقات نهایی

_  ارائه طرح اولیه و نهایی

_ اجرای پروژه

شما می توانید هم اکنون برای ارتباط با متخصصان ما جهت تغییرات و بازسازی پروژه ی خود با گروه معماری آوگون تماس بگیرید.

دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

هزینه های بازسازی

یکی از مهم ترین مسائل در بازسازی ساختمان هزینه های مرتبط با آن می باشد. کارفرمایان معمولا می خواهند تا با حداقل هزینه، به حداکثر کیفیت دست یابند. گروه معماری آوگون همواره در پروژه های خود بودجه ی کارفرما را در نظر می گیرد و سعی می کند با مدیریت بودجه بهترین خدمات را ارائه دهد. اما با توجه به نوسان قیمت مصالح در سال اخیر نمی توان بودجه ی قطعی را مشخص کرد و ممکن است هزینه نهایی نسبت که میزانی که از طرف طراحان و کارشناسان مطرح می شود کمی بیش تر و یا کمتر شود.

جهت برآورد هزینه های بازسازی ساختمان با مشاوران ما در مجموعه معماری آوگون تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

تحریری خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 168

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *