طراحی داخلی کافی شاپ با حس روستیک، چوب و آجر

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ کوچک

طراحی داخلی کافی شاپ با حس روستیک، چوب و آجر –

کافی شاپ Sojourner، که به تازگی افتتاح شده است، در یکی از شهرهای کشور تایوان واقع شده است. این کافه، حس و حال خاص خود را داراست. حس و حال روستیک! و این به دلیل استفاده از دو متریال است، آجر و چوب. طراحی داخلی این کافه توسط گروه معماری Oliver Interior Design صورت گرفته است.

در یک کافی شاپ، حس گرما و صمیمیت بسیار مهم است و مشتریان باید در کافه حس خوبی داشته باشند. استفاده از برخی متریال ها می تواند به ایجاد این حس کمک زیادی کند. یکی از این متریال ها همانطور که اشاره شد، چوب است که با حس زندگی خود، می تواند این حس را در فضا ایجاد نماید. استفاده از آجر در فضا به دلیل رنگ نزدیک به آجر، چنین حسی را منتقل می کند. شاید در کنار چوب، استفاده از بتن بصورت اکسپوز نیز، مورد علاقه باشد و فضایی خاص بسازد. اما در طراحی این کافه، از بتن اکسپوز استفاده نشده است. در ادامه می توانید، تصاویر این کافی شاپ و فضای آن را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ مدرن،دکوراسیون کافی شاپ کوچک

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDeisgnBlog

تعداد بازدید: 2,638

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *