دیزاین ویترین کفش فروشی چگونه باید باشد!

ویترین کفش فروشی ایرانی

دیزاین ویترین کفش فروشی چگونه باید باشد!

ایده های مختلف طراحی داخلی فروشگاه ها فاکتورهای مهمی هستند که باید توجه ویژه ای به آن ها شود. زیرا طراحی داخلی خوب و جذاب باعث جذب بیش تر مشتری می شود و در نتیجه فروش محصولات بالا رفته و مهم تر از همه این که بر کسب درآمد بالا کمک می کند. اگر به خاطر داشته باشید در سال های گذشته، دکوراسیون های فروشگاه ها شبیه به هم بودند. اما امروزه افراد به دنبال این هستند که فضای داخلی فروشگاه شان علاوه بر مدرن بودن، انحصاری نیز باشد. یا توجه به نکاتی که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد ، شما می توانید فضای متفاوت و انحصاری را برای فروشگاه خود ایجاد کنید.

فضایی راحت را برای نشستن فراهم آورید

پلان یک فروشگاه چیزی فراتر از فضای نمایش، کانتر و ویترین می باشد. فضای داخلی فروشگاه باید استقبال کننده مشتریان بوده و به طوری باشد که آن ها احساس راحتی در فضا را داشته باشند و همچنین مدت زمان طولانی آن ها را در فضا نگه دارد.

از یک الگوی جذاب برای به کار بردن در دکوراسیون داخلی فروشگاه استفاده کنید

بسیاری از طراحان توصیه می کنند تا یک الگوی جذاب و انحصاری را از همان ابتدا برای طراحی داخلی فروشگاه خود انتخاب کنید. هر فروشگاه باید ویژگی منحصر به فرد خود را داشته باشد تا در میان سایر فروشگاه ها برجسته تر نمایان شود.

رنگ آمیزی و فواصل مناسب را حفظ کنید

فروشگاه ها نیازمند فرم های سیال هستند، به این صورت مشتریان می توانند به راحتی در میان فضا حرکت داشته باشند.

ورودی مهم ترین بخش در طراحی فروشگاه ها

ظاهر ورودی فروشگاه شما باعث جذب مشتری و کشاندن آن به داخل فروشگاه می شود. ویترین فروشگاه باید جلوه ای از محصولاتی که فروشگاه ارائه می دهد را داشته باشد تا مشتران از آن ها آگاهی یابند.

در دکوراسیون فروشگاه از ایجاد آشفتگی بپرهیزید

سعی کنید تا فضایی ساده و خلوتی را ایجاد کنید. آشفتگی و بی نظمی در دکوراسیون فروشگاه باعث می شود تا محصولات به خوبی نمایان نشوند و در این صورت ممکن است بر میزان فروش تأثیر بسزایی داشته باشد.

نورپردازی

نورپردازی یکی از مهم ترین موارد در دکوراسیون فروشگاه می باشد، این مسئله به خصوص در فروشگاه هایی با ابعاد کوچکتر پررنگ تر می شود. به خاطر داشته باشید که نورپردازی مناسب باعث می شود تا محصولات برجسته تر دیده شوند.

قفسه بندی

قفسه بندی فروشگاه ها علاوه بر این که باعث ایجاد نظم در فروشگاه شده، روشی مناسب برای افزایش فضای ذخیره سازی برای فضاهای کوچک نیز می باشد.

به طور کلی می توانیم بگوییم که طراحی داخلی فروشگاه ها علاوه بر اینکه به ایجاد زیبایی بصری کمک می کنند، تأثیر مستقیمی بر میزان فروش نیز دارند. در ادامه خط معمار یک نمونه از طراحی داخلی فروشگاه کیف و کفش را برای شما به اشتراک خواهد گذاشت.

فروشگاه کیف و کفش Choice در سالی که گذشت اولین شعبه فروشگاهی خود را در شهر Wongtee افتتاح کرد. کفپوش های بلوطی و روشن با دیوارهای سفید و روشن فروشگاه مطابقت دارد و فضایی آرام و راحتی را برای نمایش جدید ترین محصولات این برند ایجاد می کنند. قفسه های سفید و پایه های استیلی یک فضای کلاسیک و فوق العاده ای را برای قرارگیری و نمایش کفش های زنانه همانند نمایش یک اثر هنری ایجاد کرده است. کفش های مردانه نیز بر سطح قفسه هایی با پشته چوبی قرار گرفته اند و جلوه از استحکام و پایدار بودن را به فضا می بخشند.

در ادامه با دیدن تصاویر ویترین کفش فروشی، خط معمار را همراهی کنید.

ویترین کفش فروشی ایرانی ویترین کفش فروشی ایرانی ویترین کفش فروشی ایرانی ویترین کفش فروشی ایرانی  ویترین کفش فروشی ایرانی ویترین کفش فروشی ایرانی ویترین کفش فروشی ایرانی ویترین کفش فروشی ایرانی

در این بخش به دیزاین ویترین کفش فروشی ایرانی پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Retaildesignblog

تعداد بازدید: 2,831

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *