طراحی آپارتمان مسکونی به سبک صنعتی

طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی

طراحی آپارتمان مسکونی به سبک صنعتی

امروزه سبک صنعتی به عنوان سبک پیش رو طراحی داخلی به شمار می رود. این سبک را بیشتر برای فضاهای تجاری و اداری می بینیم  و کمتر از این سبک در طراحی فضاهای مسکونی استفاده می شود. دلیل این امر ویژگی ها و المان های مورد استفاده در این سبک است که باعث می شود این سبک چندان برای فضای مسکونی مناسب نباشد.

ویژگی هایی نظیر استفاده از تاسیسات ساختمان بصورت اکسپوز ونمایان، متریال هایی نظیر بتن و … . اما در این بخش به سراغ آپارتمانی زیر شیروانی رفته ایم که بر اساس این سبک کار شده است و قصد داریم طراحی داخلی منزل مسکونی به سبک صنعتی را به شما نشان دهیم.

این واحد مسکونی توسط استودیو معماری Studio Gild دیزاین شده است و در شهر دنور آمریکا قرار گرفته است.همان ویژگی های اصلی سبک صنعتی را می توانید در این فضا ببینید. استفاده از تاسیسات ساختمان بر روی سقف به عنوان عنصر دکوراتیو و بکار بردن متریال هایی نظیر بتن اکسپوز و آجر به عنوان متریال اصلی فضا، دیوارهای سیمانی که که آجر زیر آن پیداست و … .

اما در فضاهایی نظیر اتاق خواب فضا کمتر این ویژگی ها را دارد و به سبک مدرن نزدیک تر است. دلیل این امر یک نیاز است. نیاز به اینکه اتاق خواب باید از هر گونه تنش و ناملایمت به دور باشد. دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان زیر شیروانی را مشاهده نمایید و نکات طراحی را کشف نمایید.

طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی طراحی داخلی منزل مسکونی، طراحی آپارتمان مسکونی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 444

۱ دیدگاه

  1. دانلود آهنگ گفت:

    ممنون عالی بود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *