طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی و لباس بچه

طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی

طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی و لباس بچه –

یکی از فروشگاه و فضاهایی که کمتر به آن پرداخته می شود، فروشگاه لباس بچه و سیسمونی نوزاد است. در حالی که چنین مغازه ها وفرشگاه هایی با توجه به محصولی که می فروشند، مخاطبی که دارند و بویژه حس و حال مشتریان و مخاطلبان خود که در حال و هوای بچه دار شدن هستند، بشدت نیاز به دکور شدن بصورت اصولی دارند.

بر این اساس در این بخش تصمیم گرفته ایم سری به طراحی داخلی و دکوراسیون یکی از مغازه ها در شهر گلاسکو واقع در اسکاتلند بیاندازیم. فروشگاهی که کار دکوراسیون آن به تازگی و توسط گروه معماری Dalziel-Pow انجام شده است. این فروشگاه متعلق به برند Mamas & Papas است که یکی از بزرگترین برندهای تولید و عرضه ی محصولات سیسمونی و پرستاری کودک می باشد.

این فروشگاه ۴۶۶ مترمربع مساحت دارد. اتفاقی که در این طراحی داخلی این فروشگاه افتاده است، مینیمال نگه داشتن دکور فروشگاه است. وسایل و محصولاتی که در فروشگاه ارائه می شوند، به اندازه ی کافی فضا را شلوغ خوهند کرد. بنابراین سعی شده است طراحی مغازه به نحوی صورت گیرد که تمرکز بر روی محصول باشد. اتفاق دیگر در این فروشگاه، فضابندی است که کاملا معقول است. برای محصولات متفاوت فضاهای متفاوت و درخور محصول طراحی شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی طراحی داخلی فروشگاه سیسمونی، دکوراسیون سیسمونی،دکوراسیون مغازه سیسمونی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 6,242

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *