نگاهی به معماری ۱۱ ویلا با باکس های معلق باورنکردنی

کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا

نگاهی به معماری ۱۱ ویلا با باکس های معلق باورنکردنی

برای بسیاری از ما پیش آمده است که قصد طراحی یک ویلا را داشته باشیم. طراحی ویلا از آن مقوله هایی است که معمار جای بازی بسیار زیادی برای خود می بیند. وقتی که ضوابط شهرداری شما را آزاد ندهد و دستتان در طراحی باز باشد، آنجاست که شروع به خلق حجم هایی می کنید که کمتر کسی جرات ساخت آن را خواهد داشت. اما معماران و طراحان زیادی هستند که حجم هایی در حوزه معماری ویلا خلق نموده اند که و تحیسن برانگیز اند. (البته باید قدردان مجران و مهندسین عمران و سازه بود که راه حل اجرا را می یابند.).

وب سایت آرک دیلی، در مطلبی به بررسی ۱۱ نمونه ویلا پرداخته است که در آنها یک باکس معلق بسیار بزرگ وجود دارد. از آنجایی که حس کردیم نگاه به حجم معماری این ویلاها برای شما ممکن است جذاب باشد، تصمیم گرفتیم این نمونه ها را با شماه به اشتراک بگذاریم. خلاقیت نهفته در حجم، می تواند به شما در ایده گرفتن برای طراحی، کمک نماید. با خط معمار همراه باشید.

کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا کانسپت حجم معماری ویلا، طراحی ویلا

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,805

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *