طراحی داخلی فروشگاه لباس و کفش، برند Lacoste – منچستر

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس

طراحی داخلی فروشگاه لباس و کفش، برند Lacoste – منچستر

گروه معماری DesignLSM از سال ۲۰۰۱ با برند Lacoste همکاری می کند و فروشگاه های این برند بین المللی و محبوب را دیزاین می نماید. اخیرا گروه DesignLSM کار طراحی فروشگاه شعبه ی منچستر این برند را به سرانجام رسانیده است. به نقل از طراحان، طراحی و دیزاین سعی می کند منتقل کننده ی کیفیت محصولات برند باشد. بنابراین کار سختی پیش رو بوده است که طرحی حاصل شود که به مشتری و بیننده، حس کیفیت را القا نماید.

محصولات برند Lacoste متقاوت است. پوشاک، کیف و کفش، عینک، محصولات ورزشی، ساعت و … . بنابراین برای عرضه و پرزنت این محصولات متفاوت در قالب یک فروشگاه نیاز به دکور و ویترین های متفاوتی است که این کار تیم طراحی را تا حدودی سخت می کند. رنگ استفاده شده در فروشگاه خنثی است. سفید و خاکستری رنگ های بستر فروشگاه را تشکیل می دهند و محصولات در بستر این رنگ های خنثی ارائه می شوند و سعی بر این بوده است تا تمرکز بر روی محصول باشد. در ادامه می توانید تصاویر طراحی داخلی فروشگاه Lacoste شعبه منچستر را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس طراحی داخلی فروشگاه پوشاک،دکوراسیون مغازه لباس

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RatailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,335

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *