طراحی دفتر کار شرکت Unity، خلق فضای مدرن در طراحی به سبک صنعتی

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی دفتر کار شرکت Unity، خلق فضای مدرن در طراحی به سبک صنعتی

طراحی داخلی دفتر کار در مقیاس بزرگ، چالش و پیچیدگی های بسیاری در خود دارد. تعریف روابط، تعاملات و حفظ حریم ها بین کارکنان و فضاهای کاری با ماهیت های متفاوت، چندان ساده بنظر نمی رسد. بنابراین طراحی در مقیاس کلان، نیاز به تجربه و خلاقیت فراون خواهد داشت تا پلان بخش های مختلف و طبقات به شکلی صحیح و کاربردی، طراحی گردد.

از معماری دفتر کار که بگذریم، به سراغ طراحی فضا خواهیم رفت. در این بخش قصد بررسی دفتر کار شرکت بزرگ Unity در شهر سانفرانسیسکو آمریکا را داریم که با متراژی در حدود ۳۸۰۰ مترمربع، در دسته دفاتر اداری با مقیاس بزرگ جای می گیرد. آنچه قصد بررسی آن را داریم، طراحی این دفتر اداری است که توسط استودیو معماری آمریکایی RAFT صورت گرفته است.

با توجه به اینکه دفتر در یک ساختمان نسبتا قدیمی واقع شده است و سایر شرایط و ملزومات پروژه به همراه سلایق کارفرما، سبک مورد استفاده اصلی برای دیزاین، سبک صنعتی است. المان ها و ویژگی های این سبک نظیر استفاده از تاسیسات ساختمان بصورت اکسپوز، استفاده از متریال هایی نظیر آجر و … در تصاویر مشهود هستند و نیازی به توضیح نیست.

تیم معماری با پتانسیل های پروژه این سبک را به عنوان بستر مورد بهره برداری قرار داده است و در دل فضایی این چنین، شروع به استفاده از ویژگی های سبک مدرن برای دکوراسیون نموده است. اتاق های جلسات ، اتاق های تعامل کارکنان و فضای اصلی کاری کارکنان، گواه بر این موضوع هستند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضای اداری را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: raptstudio

تعداد بازدید: 556

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *