طراحی داخلی دفتر کار رسانه ای Fulscreen، استودیو Rapt

طراحی داخلی دفتر کار رسانه ای Fulscreen، استودیو Rapt

معماری: استودیو Rapt

موقعیت: نیویورک

سال: ۲۰۱۶

در بخش های پیشین خط معمار شما را با استودیو Rapt آشنا ساخت. اکنون در این بخش قصد دارد تا  پروژه طراحی داخلی دفتر کار شرکت رسانه ای Fullscreen از آثار این دفتر معماری را به شما معماران گرامی معرفی کند.

برای این شرکت رسانه ای جوان جهانی، خانه جایی است که محتوا در آن است. این استارتاپ نوپا ویدئو های ساخته شده توسط سازندگان آن در سراسر دنیا را به نمایش می گذارد. آن ها می خواند تا فضای کاریشان منعکس کننده جامعه ای باشد که خودشان ایجاد کرده اند. پس از اتمام ۲ فاز دفتر مرکزیشان در لس آنجلس، Fullscreen تصمیم گرفت تا دفتر خود را در نیویورک ایجاد کنند. پیش از این دفتر آن ها در منهتن در فضایی بسیار کوچک بود که فضای کاری تنها برای ظرفیت محدود ۲۵ نفر در نظر گرفته شده بود.

بنابراین تصمیم گرفته بودند تا این فضا را گسترش دهند. استودیو Rapt قصد داشت تا فضایی را طراحی کند که به دفتر مرکزی آن ها در غرب متصل شود. آسانسور ها به طور مستقیم رو به دفتر باز می شود. در این دفتر فضای رسمی رسیپشن وجود ندارد. در حالی که فضای آبدارخانه به عنوان رسیپشن، سالن استراحت، مرکز اجتماع، اتاق بازی، و کافه عمل می کند. فضای جلسات و سالن کنفرانس در بخش داخلی فضا قرار دارند به طوریکه به چشم اندازفضاهای بیرونی دسترسی ندارند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 956

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *