کلینیک مراقبت از دندان McKinnon

کلینیک مراقبت از دندان McKinnon

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی

مراقبت از دندان McKinnon

شرح پروژه:

دفتر معماری Collectivus، یک فضای متفکرانه و سبک را برای کلینیک مراقبت از دندان McKinnon در McKinnon، استرالیا طراحی کرد. کلینیک مراقبت از دندان McKinnon که توسط طراحان خلاق، Collectivus طراحی شده است، رویکردی دعوت کننده و “بیمار محور” را به طراحی پزشکی سنتی ارائه می دهد.

فضای جدید با احساس سبک و مطبوع خود، حس طراوت و آرامش را در بازدید معمولی شما از دندانپزشکی به ارمغان می آورد. دفتر معماری Collectivus، طراحی پروژه کلینیک ۷۶ متر مربعی را در کمتر از سه ماه تحویل داده است. کارها شامل تخریب واحد مسکونی دو خوابه موجود برای ایجاد کلینیک دندانپزشکی McKinnon فعلی بود.

با وجود اندازه دنج مستاجر، به جز سینک آشپزخانه برای کارکنان کلینیک دندانپزشکی مک کینون و بیماران آن، این کلینیک همه چیز دارد . این کلینیک دارای دو اتاق عمل، یک پذیرش، یک اتاق OPG و یک اتاق استریلیزاسیون است.

هر عنصر از طراحی کلینیک بر ایجاد یک محیط آرامش بخش تمرکز دارد. عناصری مانند پنجره های بزرگ نور طبیعی را جذب می کنند تا فضا را باز کنند، در حالی که پالت رنگی نور را منعکس می کند تا درخشندگی بیشتری به کلینیک بدهد.

همچنین، کلینیک از اشکال زاویه‌دار دور می‌شود و منحنی‌ها و خطوط صاف را انتخاب می‌کند. آینه کاری در سراسر فضا، صفحات فلوت دار و درهای قوسی شکل، فضا را نرم می کند و باعث می شود کمتر احساس سردی و بالینی داشته باشید.

جاذبه اصلی کلینیک دندانپزشکی McKinnon اتاق انتظار / پذیرش دندانپزشکی است. منحنی‌های میز پذیرش تقریباً شبیه لبخندی است که پس از مراجعه به کلینیک با آن بیرون می‌روید.

همچنین، ایستگاه چای داخلی کلینیک با شیر Zip به بیماران این امکان را می دهد که از نوشیدنی لذت ببرند و تشنگی خود را در حین انتظار رفع کنند. در یک نکته کاربردی، اتاق‌های عمل دارای پنجره‌های شیشه‌ای هستند که اجازه می‌دهند نور طبیعی به داخل نفوذ کند و در عین حال سطح بالایی از حریم خصوصی را برای بیماران حفظ می‌کند.

از آن بهتر، اتاق‌ های عمل همچنین دارای تلویزیون‌ های دیواری بزرگ هستند که به پزشکان و بیماران اجازه می‌ دهد اطلاعات کلیدی مانند اشعه ایکس و اسکن‌ های مختلف دیگر را مشاهده کنند. کلینیک دندانپزشکی McKinnon برداشتی تازه از طراحی طب سنتی است.

هر عنصر از طراحی کلینیک بر تجربه بیمار تمرکز دارد. این کلینیک با استفاده از منحنی ها و خطوط صاف، اعصاب ناآرام را آرام می کند. به طور کلی، کلینیک دندانپزشکی McKinnon به بیماران خود روحیه و انرژی می بخشد و باعث می شود آنها احساس بهتری نسبت به راه رفتن داشته باشند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از این کلینیک دندانپزشکی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: healthcaresnapshots.com

تعداد بازدید: 110

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *