طراحی داخلی باشگاه بدنسازی

طراحی داخلی باشگاه بدنسازی

طراحی داخلی باشگاه بدنسازی

این سایت در زیرزمین اول یک مرکز خرید در مرکز شهر تیرانا، با دسترسی مرکزی از پله برقی و بدون نور طبیعی واقع شده است. این ویژگی ها به طراح این ایده را داده است که عملکردهای سالن بدنسازی در فضاهای داخلی و باز را توسعه دهد. در ادامه به شرح طراحی داخلی فضای این باشگاه خواهیم پرداخت.

هسته مشترک در طراحی

در طراحی داخلی این باشگاه بدنسازی که به عنوان نوعی شهر زیرزمینی، حول یک هسته با استفاده مشترک، با مغازه هایش، میدان ها و پارک ها، با تاکید بر یک مسیر دویدن که همه بخش ها را به عنوان یک جاده طراحی و اجرا شده است.

ساختمانی که بین بالا و پایین پله ها به صورت پل قرار داشته است، ابتدا تخریب شده و اکنون از سقف شیشه ای تبلیغات، به نور طبیعی زیرزمینی می رسد.  در پایین پله ها در مرکز “شهر” جایی که شکاف و کافه آبمیوه قرار داده شده بود، دیده می شود. دو فضایی که با یک مسیر سبز با درخت از هم جدا شده اند. سپس یکی  از مسیر ها وارد مسیر دویدن می شود که فضای کافه را احاطه کرده است، و سپس با فضاهای باز با تجهیزات بدنسازی ملاقات می کند.

سالن های شیشه ای

سالن های شیشه ای برای برنامه های آموزشی، اتاق بازی کودکان، رختکن، پله های منتهی به استخر سرپوشید طراحی شده اند. این مسیر همزمان روی پشت بام با دو لوله نئونی درخشان که یا مسیر دایره ‌ای خود را ادامه می ‌دهند یا فرار می ‌کنند تا با علائم نورانی ختم می ‌شوند و به فضاهای فردی منتهی می ‌شوند، «حک» می ‌شود.

” مسیر جاده” با یک روکش براق، برای انعکاس نورها که احساس خیس بودن سنگفرش را می دهد.با قرمز تیره، رنگ آمیزی شده است، با این حال،  لوله های تهویه مطبوع و تهویه بر خلاف سقف مشکی به رنگ زرد قابل مشاهده و برجسته هستند. کف با سیمان طبیعی گذاشته شد، در حالی که چوب و چوب در قسمت های پذیرایی و بار قرار داده شده بود.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی باشگاه بدنسازی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 153

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *