نمای ساختمان یک طبقه رومی و معرفی جدید ترین نمونه های طراحی شده

نمای ساختمان یک طبقه رومی

طراحی نماساختمان توسط گروه معماری آوگون

در این بخش از خط معمار با معرفی و بررسی نمونه هایی از نمای ساختمان یک طبقه رومی و یا چند طبقه همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. هر یک از انواع سبک نما ساختمان ها دارای زیبایی و جذابیت های منحصر به فرد خود می باشند. این که شما کدام یک از انواع نما ساختمان را برای پروژه ی خود انتخاب می کنید، به عوامل مختلفی چون، سلیقه، بودجه، نوع کاربری و منطقه ای که قرار دارید و عواملی از این قبیل بستگی دارد. در بین انواع سبک معماری، سبک هایی چون مدرن، کلاسیک یا رومی و روستیک بیش ترین کاربرد را دارد. با وجود گذر از دوران کلاسیک و ورود به عصر مدرن و پست مدرن، نماهای کلاسیک و رومی همچنان برای دسته ای از افراد زیبایی و جذابیت های خود را دارد. همانطور که می دانید نماهای رومی و کلاسیک از گذشته های دور مورد توجه ثروتمندان و خاندان های سلطنتی قرار می گرفت. امروزه نیز چنین می باشد. سبک رومی و کلاسیک برای کسانی که می خواهند ساختمان هایی لوکس و مجللی را داشته باشند، گزینه ای مناسب می باشد. از آن جایی که نمای ساختمان یک طبقه ی رومی و یا چند طبقه دارای جزئیات فراوان بوده و همچنین هزینه های اجرا و ساخت بالایی دارد، باید توسط تیمی حرفه ای و مسلط به این سبک طراحی و اجرا شود، زیرا کوچکترین خطا (با توجه به هزینه های بالای متریال و دستمزد اجرا) در چند سال اخیر ممکن است خسارات سنگینی را برای شما عزیزان به همراه آورد. بنابراین شما باید در انتخاب معمار و تیم اجرا حساسیت بالایی به خرج دهید. ما به شما تیم حرفه ای و با تجربه ی آوگون را معرفی می کنیم. گروه معماری آوگون توانمند در طراحی و اجرا انواع نما ساختمان می باشد. شما می توانید طراحی و اجرا نما ساختمان خود را به این مجموعه بسپارید. این مجموعه با بهره مندی از معماران خبره، متخصص و خلاق، ایده های شما را طراحی کرده و همچنین به واسطه ی تیم اجرایی باتجربه آن ها را اجرا خواهند ساخت. برای بهره مندی از مشاوره و ارتباط با طراحان جهت دریافت اطلاعات از نحوه طراحی و مراحل اجرای نمای ساختمان می توانید با شماره های تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نمای رومی چیست؟

طراحی نماساختمان با سبک رومی ملهم از سبک معماری کلاسیک و نمای ساختمان های روم ویونان باستان می باشد. نمای رومی ساختمان که عمدتا نمای کلاسیک هم نامیده می شود، با توجه به المان‌های شاخصی که در طراحی و اجرای آن به کار برده می‌شود در جلب توجه کردن بسیار بارز عمل می کند. از ویژگی های بارز نمای رومی می توان به وجود پیچیدگی طرح ها و استفاده از متریال و مصالحی مانند سنگ‌های طبیعی مرمر، گرانیت و تراورتن که عمدتا گران قیمت هستند اشاره کرد. هزینه های بالای متریال و اجرای نمای رومی باعث شده تا توجه عده ای خاص بخصوص ثروتمندان را به خود جلب کند.

نمای ساختمان یک طبقه رومی یا چند طبقه

همه ی شما عمدتا تمایل دارید تا نمونه های متعددی از نما رومی ساختمان ها را مشاهده و بررسی نمایید. از این رو خط معمار جهت الهام گرفتن و آشنایی بیش تر شما با این سبک معماری نمونه هایی را آماده ساخته و ارائه خواهد داد. در ادامه خط معمار شما را به دیدن نمای ساختمان یک طبقه رومی و چند طبقه دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 616

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *