دیزاین آپارتمان مدرن با متراژ ۷۵ مترمربع

دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری

دیزاین آپارتمان مدرن با متراژ ۷۵ مترمربع

همانطور که می دانید سن پترزبورگ یک شهر باستانی است و قدمت طولانی دارد. پروژه حاضر نیز در مرکز شهر تاریخی سن پترزبورگ قرار دارد و توسط استودیو Cartelle  طراحی شده لست. مساحت آپارتمان ۷۵ متر مربع  است و دارای پلان باز می باش. صاحبان پروژه زوجی جوان می باشند. این آپارتمان شامل فضایی زندگی کوچک U شکل، یک اتاق خواب بزرگ، یک اتاق خواب کوچک همراه با فضای دفتر خانگی، و یک اتاق رختشویی خیلی کوچک می باشد. علاوه بر این یک راهروی اصلی بعد از ورود به خانه قرار دارد که در آن قفسه هایی برای نگه داری وسایل اضافی طراحی شده است. کارفرمایان جوان این پروژه از طیف رنگی سبز،خاکستری میانه، و آبی پر رنگ برای رنگ آمیزی بخش های مختلف خانه انتخاب کردند.

در این فضای کوچک نشیمن از نورپردازی های متنوعی استفاده شده است. به طور مثال نورپردازی خطی در سقف به طور گسترده قرار دارد، در بالای میز غذاخوری و فضای نشیمن از لوسترهای مدرن استفاده شده است. کاناپه سبز رنگ همراه با رو انداز سبز فضایی آرام وخاموش را در میان فضای خاکستری رنگ ایجاد کرده اند. تابلوی نقاشی در طرف دیگر مبلمان توجه را به خود جلب می کند. طراح برای ایجاد محیطی گرم و متعادل، چوب را برای پوشش کف سالن انتخاب کرده است. در مرکز سالن نشیمن حمام قرار دارد و فضایی U شکل را ایجاد کرده است. بر دیواره رو به فضای نشیمن تلویزیون قرار گرفته است. طراح این دیوار را از چوب و پنل سفید رنگ پوشانده است.

بر خلاف رنگ های خنثی و خاموش در سالن نشیمن، طراح رنگ آبی را برای اتاق خواب انتخاب کرده است. در میان فضای آبی، تابلوی سفید و سیاه انتزاعی به طور برجسته خود را نمایش می دهد. این نمونه از دکوراسیون داخلی آپارتمان برای کسانی که دارای فضایی کوچک هستند ایده مناسبی باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری دیزاین آپارتمان مدرن 75 متری

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 3,157

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *