عکس نمای ساختمان ساده و ارزان

عکس نمای ساختمان ساده و ارزان

تصاویر طراحی نمای ساختمان ساده و مدرن

در این بخش خط معمار با معرفی برخی از جدید ترین و بروزترین عکس نمای ساختمان ساده و ارزان همراه کاربران همیشگی اش خواهد بود. یک از مراحل طراحی و ساخت ساختمان ها، طراحی نما می باشد که باید از همان ابتدای تصمیم به ساخت و ساز در نظر گرفته شود. برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که طراحی نمای ساختمان به دلیل این که در مراحل نهایی انجام می شود، می توانند آن را به تأخیر بیندازند. اما این تصور اشتباه است و معماران و کارشناسان همیشه توصیه می کنند که این مرحله را همزمان با سایر مراحل طراحی پلان ها پیش ببرید. با توجه به نقش و جایگاه نما در ساختمان، طراحی آن موضوعی چالش برانگیز می باشد. طراحی نمای ساختمان ها اعم از مسکونی، اداری، تجاری، فرهنگی و درمانی باید متناسب با کاربری که دارند طراحی شوند، زیرا نمای هر ساختمان معرف هویت، شخصیت و کاربری ساختمان می باشد. افزون بر این نمای ساختمان ها، ظاهر و منظر شهری که در آن ها زندگی می کنیم را شکل می دهند. از این رو طراحی صحیح نمای ساختمان ها می توانند شهر را زیباتر ساخته و یا بر عکس ظاهر شهر را نابسامان و آشفته جلوه دهد. هزینه های بالای ساخت و ساز باعث شده تا سازندگان به دنبال طرح هایی ساده و ارزان برای ساخت نمای ساختمان های خود باشند که در عین زیبایی و با کیفیت بودن، برای آن ها مقرون به صرفه باشد. چنین چیزی به سادگی قابل دستیابی نیست مگر این که معمارانی متخصص و با تجربه در زمینه معماری و طراحی نمای ساختمان ها، آن را انجام دهند. بدین ترتیب، اگر قصد دارید تا نمای ساختمان خود را طراحی کنید، می توانید صفر تا صد این کار را به گروه معماری آوگون بسپارید. این مجموعه با بهرهمندی از طراحان متخصص، جوان و مسلط به متدهای روز دنیا، نمای ساختمان شما را در کوتاه ترین بازه ی زمانی طراحی خواهند کرد. گروه معماری آوگون علاوه بر این که همیشه سعی دارد تا پروژه هایش دارای کیفیتی بالا بوده، در عین حال در تلاش است از لحاظ اقتصادی برای کارفرمایان مقرون به صرفه باشد. شما می توانید جهت مشاوره و اطلاع از طراحی نما ، روند و مراحل اجرای نمای ساختمان و همچنین هزینه های مرتبط با طراحی و اجرا، با طراحان و کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید:

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

طراحی نمای ساختمان شما با گروه معماری آوگون

گروه معماری آوگون با بهره مندی از معماران جوان، متخصص و مجرب، بیش از ۱۰ سال است که به طور حرفه ای در زمینه ی معماری و طراحی داخلی فعالیت می کند و حتی در مسابقات طراحی و دکوراسیون داخلی موفق به کسب جوایزی در سطح جهانی شده است. اعضای این مجموعه همواره سعی دارند تا ایده ها و رویاهای کارفرمایانشان تبدیل به واقعیت سازند. طراحان و معماران گروه معماری آوگون به روز ترین و مدرن ترین طرح ها را در این زمینه ارائه می دهند. به عبارتی می توان گفت، هدف اصلی در گروه معماری آوگون جلب رضایت مشتری می باشد. اگر شما در حال ساخت ساختمان هستید و برای طراحی نمای آن نیازمند مشاوره و کارشناس می‌باشید می توانید هم اکنون جهت مشاوره طراحی نمای ساختمان با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید:

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

انواع نمای ارزان قیمت

نماهای ساختمان با توجه به نوع طرح و متریالی که در اجرای آن مورد استفاده قرار می گیرند، دارای قیمت های مختلفی هستند. در ادامه به برخی از انواع نمای ارزان قیمت اشاره خواهیم کرد. اگر قصد دارید متریال اقتصادی و مقرون به صرفه در طراحی نمای ساختمان ها را به طور کامل مطالعه و مورد بررسی قرار دهید، می توانید مقاله ی زیر را که لینک آن را در ادامه قرار خواهیم داد را مطالعه نمایید:

_ نگاهی به متریال کاربردی در نمای بیرونی ساختمان ارزان قیمت

انواع نمای ساختمان اقتصادی و مقرون به صرفه به شرح زیر می باشند:

نما آجری: آجر به عنوان یکی از اولین و قدیمی ترین متریالی می باشد که در طراحی نما انواع بنا ها از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته است. این عنصر نسبت به سایر متریال موجود در بازار ارزان تر بوده و از نظر اقتصادی برای کارفرمایان مقرون به صرفه می باشد. امروزه طراحان طرح های بی نظیری را با استفاده از انواع آجر نما ساختمان ایجاد نموده اند که در نوع خود بی نظیر می باشد.

نمای بتنی: از دیگر انواع مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان ها می توان به بتن اشاره کرد. این متریال نیز هزینه های اجرای ارزان تری را نسبت به سایر مصالح داراست. طراحان نماهای ساده، مدرن و زیبایی را با استفاده از بتن طراحی  اجرا ساخته اند.

نمای شیشه ای: یکی از انواع متریال کاربردی در اجرای نمای ساختمان ها می باشد. این متریال هزینه های بالایی را داراست، اما با توجه به مزایای فراوانی که در صرفه جویی مصرف انرژی دارد، مورد استقبال سازنده ها قرار می گیرد. از این رو می توان جزو نماهای ارزان به حساب آورد.

نمای سنگی: نماهای سنگی همانند آجر از زمان گذشته تا بحال مورد استفاده قرار می گرفته است. سنگ ها به نمای ساختمان علاوه بر زیبایی، ابهت و جذابیت ویژه ای را به ساختمان ها می افزایند. از لحاظ کیفی نیز نماهای سنگی دارای مقاومت بالایی می باشد. اما جزو نماهای گران قیمت محسوب می شود. اگر قصد دارید تا ساختمان شما نمایی لوکس و مجللی داشته باشد، می توانید سنگ را انتخاب نمایید. اناواع نماهای که ذکر شد، تنها برخی از کاربردی ترین نماها می باشند. اگر شما می خواهید انواع نما ها همراه با مزایا و معایبشان را به طور کامل مطالعه نمایید می توانید به مقاله ای که لینک آن در بالا قرار داده شد مراجعه نمایید.

زیباترین نمای ساختمان ساده و ارزان

همانطور که ملاحظه نمودید، خط معمار دلایل اهمیت طراحی نمای ساختمان و روش های طراحی نمای ساختمان ساده و ارزان را شرح داد. در ادامه مجموعه از جدید ترین و زیباترین عکس نمای ساختمان ساده و ارزان که در چند سال اخیر در ایران و سایر نقاط جهان طراحی و اجرا شده اند را گردآوری کرده و در اختیار کاربران عزیز و گرامی اش قرار خواهد داد. شما می توانید از نمونه هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، الهام گرفته و نمایی منحصر به فرد را برای ساختمانتان طراحی کنید، نمایی که بر زیبایی چشم انداز شهر کمک کرده و همچنین از لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه باشد.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,012

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *