مشاوره طراحی نمای ساختمان : دفتر معماری آوگون

مشاوره طراحی نمای ساختمان

طراحی نمای ساختمان توسط شرکت معماری آوگون

طراحی نما همانند طراحی سایر بخش های ساختمان، یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش ها در یک پروژه ی ساخت و ساز می باشد. پوسته ی نما همچون لباسی بنا را در بر گرفته و علاوه بر این که ساختمان را از عوامل زیست محیطی چون سرما و گرما حفظ می کند، بر میزان جذابیت و زیبایی آن تأثیر مستقیمی دارد. از طرفی نمای هر ساختمان اولین بخشی از آن است که مخاطبان با آن روبرو می شود و بیانگر شخصیت و هویت ساختمان شما و همچنین معرف فضای داخلی می باشد. از طرفی دیگر می توان گفت که نمای ساختمان تأثیر به سزایی در منظر شهری دارد. نمای زیبای یک بنا موجب می شود تا چشم انداز شهری نیز زیبا و دلنشین به نظر برسد و برای کاربران کسل کننده و یکنواخت نباشد.

از این رو بسیاری از کارشناسان و متخصصان توصیه می کنند که بهتر است شما همزمان با طراحی سایر پلان ها طراحی نما را پیش ببرید. معمولا کارفرماها در طراحی نمای ساختمان حساسیت بالایی دارند و می خواهند نمای ساختمانشان در میان سایر بناهای اطراف بدرخشد و در ذهن مخاطبان ماندگار شود. این امر با انتخاب صحیح یک مشاوره طراحی نمای ساختمان ارتباط مستقیمی دارد. در پس یک نمای زیبا، جذاب و در عین حال متناسب و هماهنگ با منظر شهری، قطعا یک فکر، ایده و طرح خلاقانه و هوشمندانه ای قرار دارد. بنابراین شما باید در انتخاب دفتر مشاوره طراحی نمای ساختمان حساسیت بالایی به خرج دهید. گروه معماری آوگون مجموعه ای جوان و متخصص در حوزه های مختلف معماری و طراحی داخلی، آماده ی ارائه ی خدمات به کاربران گرامی در زمینه طراحی نمای ساختمان ها با کاربری های متفاوت می باشد. گروه معماری آوگون این اطمینان را به کارفرمایانشان می دهد تا نمایی فراتر از ایده ها و خواسته هایشان را طراحی و اجرا نمایند. اگر شما نیز تصمیم به طراحی نمایی منحصر به فرد برای ساختمان خود هستید می توانید جهت مشاوره ی رایگان و رزرو جلسه ی حضوری با مشاوران و متخصصان ما در گروه معماری آوگون تماس بگیرید.

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

اهمیت طراحی نما در معماری ساختمان

پیش از هر چیزی بهتر است بببنیم که طراحی نما به دلیل اهمیت دارد. همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم، نمای ساختمان همچون لباسی بنا را در بر گرفته و شخصیت و هویت ساختمان شما را معرفی می کند. نمای هر ساختمان اولین بخشی از ساختمان است که عابرین در هنگام گذر از خیابان با روبرو می شود. بنابراین باید ظاهر آن به گونه ای باشد که در نگاه اول توجه مخاطب را به خود جلب کرده و همچنین در ذهن آن برای مدت زمان طولانی بماند. از همه مهم تر این است که نمای ساختمان های مختلف منظر شهری را شکل می دهند و در زیباتر ساختن نمای شهر نقشی مهم ایفا می کند. از این رو می توانیم بگوییم که طراحی نمای ساختمان ها به امری مهم تبدیل شده است.

اکنون به میزان اهمیت طراحی نمای ساختمان پی بردید. در ادامه با معرفی دفتر معماری آوگون، سبک کاری، نمونه ی نماهای طراحی و اجرا شده ی نما با کاربری های مختلف، نحوه ارتباط و روند طراحی نما و انجام کار همراه شما کاربران گرامی هستیم.

شرکت معماری آوگون طراح و مجری انواع نماها

گروه معماری آوگون دارای تیمی جوان، متخصص و مجرب، نزدیک به ۱۰ سال است که به طور حرفه ای در حوزه ی معماری و طراحی داخلی فعالیت می کند و حتی در حوزه ی طراحی داخلی موفق به کسب جوایزی در سطح جهانی شده است. طراحان ما در این مجموعه همواره سعی دارند تا ایده ها و رویاهای کارفرمایانشان را طراحی کرده و به اجرا در آورند. آن ها با به کارگیری خلاقیتشان، به روز ترین و مدرن ترین طرح ها را ارائه می دهند. هدف اصلی ما در گروه معماری آوگون جلب رضایت مشتری می باشد. اگر شما در حال ساخت ساختمان هستید و برای طراحی نمای آن نیازمند مشاوره و کارشناس می‌باشید می توانید هم اکنون با گروه معماری آوگون تماس بگیرید:

شماره ی تماس جهت مشاوره طراحی نمای ساختمان:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

چرا طراحی نمای ساختمان خود را به گروه معماری آوگون بسپارید

مشاوره طراحی نمای ساختمان

مشاوره با دفتر معماری آوگون

مجموعه ی قابل اعتماد: معماران و طراحان ما از صفر تا صد مراحل طراحی تا اجرا همراه شما خواهند بود.

ارائه ی مشاوره تخصصی: طراحان و کارشناسان در گروه معماری آوگون با ارائه مشاوره و برنامه ریزی دقیق در راستای رسیدن به اهداف نهایی شما را یاری می کنند.

طراحی نمای مقرون به صرفه: طراحان این مجموعه با در نظر گرفتن بودجه ی کارفرما طرح هایی را ارائه می دهند که به لحاظ کیفیت مطلوب بوده و در عین حال با بودجه شما تناسب داشته باشد.

در کل باید بگوییم که تمام تلاش ما بر ارائه کاری است که به لحاظ کیفیت و هزینه، در مطلوب ترین شرایط ممکن قرار داشته باشد.

سبک کاری شرکت معماری آوگون

گروه معماری آوگون آماده ی طراحی و اجرای نما در انواع سبک های مدرن، کلاسیک، مینیمال، روستیک و غیره می باشد. اما سبک طراحی این مجموعه به طور تخصصی مدرن می باشد. در ادامه خط معمار جهت آشنایی بیش تر شما نمونه از از نمای کلاسیک و مدرن را آماده ساخته و ارائه خواهد داد.

سبک مدرن و کلاسیک

مشاوره طراحی نمای ساختمان

نمای ساختمان کلاسیک

مشاوره طراحی نمای ساختمان

نمای مدرن ساختمان

نمونه نماهای اجرا شده توسط شرکت معماری آوگون

توصیه ما به شما این است قبل از این که طراحی نمای پروژه ی خود را به طراحان بسپارید نمونه کار های طراحی و اجرا شده ی آن ها مشاهده کنید. مشاهده ی رزومه ی کاری و نمونه طرح های اجرا شده توسط طراحان باعث می شود تا شما با اطمینان خاطر طراحی نمای پروژه ی خود را به طراحان بسپارید. از این رو خط معمار در ادامه برگزیده ای از جدید ترین پروژه های طراحی شده توسط گروه معماری آوگون را برای شما آماده ساخته و ارائه خواهد داد. با توجه به این که معرفی همه پروژه های در این بخش نمی گنجد، در هر نوع کاربری تنها یک یا دو نمونه قرار داده شده است. شما می توانید جهت مشاهده ی رزومه کامل گروه معماری آوگون، به وبسایت مراجعه نمایید و یا اینکه به طور حضوری بیایید.

جهت مراجعه به وبسایت روی لینک زیر کلیک نمایید:

شرکت معماری آوگون

نمونه نمای ساختمان ویلا

مشاوره طراحی نمای ساختمان

نمونه نمای طراحی و اجرا شده توسط دفتر معماری آوگون

مشاوره طراحی نمای ساختمان

نمونه نمای طراحی و اجرا شده توسط دفتر معماری آوگون

نمونه نمای ساختمان مسکونی

مشاوره طراحی نمای ساختمان

نمونه نمای طراحی و اجرا شده توسط دفتر معماری آوگون

مشاوره طراحی نمای ساختمان

نمونه نمای طراحی و اجرا شده توسط دفتر معماری آوگون

مشاوره طراحی نمای ساختمان

نمونه نمای طراحی و اجرا شده توسط دفتر معماری آوگون

نمونه نمای ساختمان اداری

مشاوره طراحی نمای ساختمان

نمونه نمای طراحی و اجرا شده توسط دفتر معماری آوگون

روند طراحی نمای ساختمان در شرکت معماری آوگون

حال که با گروه معماری آوگون، سبک کاری و نمون کارهایشان آشنا شدید، اکنون ممکن است که این سوال برایتان پیش آید که روند طراحی و کار با این مجموعه چگونه است. روند طراحی و اجرای نمای ساتختمان نیز همانند سایر پروژه ها صورت می گیرد. در ادامه به طور خلاصه روند بر قراری ارتباط با دفتر آگون را شرح خواهیم داد:

ارتباط اولیه و مشاوره با گروه معماری آوگون برای طراحی نما

شما به صورت تلفنی با مجموعه تماس می گیرد. موقعیت پروژه، کاربری آن، خواسته ها و ایده های خود را شرح می دهید. پس از توافق اولیه شما به صورت حضوری به دفتر مراجعه می کنید. در طی این جلسه مواردی از قبیل طرح مورد نظر، بودجه،محدودیت ها و موارد دیگر را مطرح می شود. پس از آن طراحان به محل پروژه مراجعه کرده و جوانب مختلف را بررسی می کنند.

آغاز طراحی نما

پس از بررسی های و توافق اولیه میان طراحان و کارفرما طراحی نما آغاز می شود. طراحان با در نظر گرفتن خواسته ها ونیاز های کارفرما و ضوابط شهرداری، اتودهای متنوعی را طراحی می کنند. تا تأیید نهایی طرح جلسات متعددی برگزار می شود. در طی این جلسات تغییرات لازم صورت می گیرد تا طرح به تأیید نهایی برسد.

اجرای نما

در نهایت بعد از تمامی مراحل ذکر شده، با تایید شما، عملیات اجرا آغاز خواهد شد.

 

هزینه طراحی نمای ساختمان

هزینه طراحی و اجرای نمای ساختمان ها تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. در میان عوامل تعیین کننده هزینه های طراحی نما می توان به نوع طرح، سبک طراحی  و متراژ آن اشاره کرد. طراحان پس از بازدید پروژه هزینه طراحی را برآورد می کنند. هزینه های اجرا نیز به بودجه شما و طرح نمای پروژه ی شما بستگی دارد. طراحان و معماران ما در گروه معماری آوگون همواره سعی می کنند تا رضایت کارفرمایان را جلب کرده و به روز ترین طرح ها را متناسب با بودجه کارفرما و ارائه دهند. شما می توانید جهت اطلاع کامل از هزینه های طراحی نما و اجرای آن با متخصصان و مشاوران ما در گروه معماری آوگون تماس بگیرید.

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 280

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *