دکوراسیون داخلی رستوران مدرن با الهام از عناصر ایتالیایی

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک

نمای داخلی زیبا و جذاب همواره می تواند تأثیر بسزایی در جذب مشتری و افزایش میزان فروش در رستوران ها داشته باشد. به طوری می توان گفت که رستوران های معروف و موفق دارای دکوراسیون داخلی قوی تر نسبت به سایر رستوران ها هستند. بنابراین اگر شما نیز قصد راه اندازی رستوران را دارید، توصیه ما به شما این است که اولین الویت را طراحی داخلی رستوران خود قرار دهید. همچنین شما باید بر اساس نوع منوی غذایی خود به انتخاب سبک مناسب بپردازید. در بخش های گذشته خط معمار برای شما نکاتی مهم و اساسی در رابطه با طراحی داخلی رستوران ها به اشتراک گذاشت. در این بخش قصد دارد تا یکی از نمونه های موفق در زمینه دیزاین یک رستوران ایتالیایی در روسیه را برای کاربران گرامی اش به اشتراک بگذارد.

شرح پروژه

در طراحی داخلی این رستوران طراحان سعی کرده اند از عناصر مختلف به کار رفته در دکوراسیون های داخلی و فضاهای بیرونی در ایتالیا به ویژه میلان الهام بگیرند. در این رستوران شما می توانید حسی از زیبایی شناسی با شکوه مدرن را دریافت کنید. معماری بومی ایتالیا، ستون های آهنی، وجود طاق و پنجره های قوس دار همگی به عنوان ویژگی های شاخص در این رستوران سعی می کنند تا این رستوران را در میان سایر رستوران ها برجسته سازند. در این پروژه طراحان برای نخستین بار در طراحی رستوران های زنجیره ای از افزودن عناصر تزئینی اضافی خودداری کرده و فضایی باز، آزاد ایجاد کردند.

بخش مهمی از فلسفه طراحی در این فضا به صورت زیر می باشد: غذاهای “ایتالیایی” می بایستی در فضایی زیبا، تمیز و مطبوعی تهیه و سرو شوند و در فضای رستوران هیچ گونه اشیای غیر ضروری وجود نداشته باشد و تمام تمرکز بر روی عمل اصلی که آشپزی و سرو غذا است صورت گیرد. جهت رسیدن به این هدف، به عنوان مثال، طراحان از روشی متفاوت برای نورپردازی استفاده کردند. بدین گونه که نورها را روی میزها متمرکز ساخته و تقریبا به طور کامل، نورپردازی سایر بخش ها را کاهش دادند. در سالن اصلی یک غرفه انفرادی با سرآشپز وجود دارد. این بخش اولین چیزی است که مشتری ها در هنگام ورود به رستوران با آن برخورد می کنند.

افراد با گذر از یک طاق چوبی با شبکه بیرونی فلزی به سالن اصلی رستوران دسترسی می یابند. سقف های طاق دار که دارای سازه های فلزی قدیمی با قدمتی صد ساله هستند، با کاشی های سفید پوشیده می شوند. لامپ های شیشه ای و سرامیکی در سقف، فضا را تزئین و تکمیل می سازند. تمامی مبلمان و لوازم جانبی به کار رفته در این پروژه منطبق با روحیه فضا ساخته شده اند. در مرکز سالن اصلی ما یک آشپزخانه ی رو بازی را مشاهده می کنیم که توسط یک کانتر از سایر بخش ها جدا می شود.

سیالیت فضا و استمرار یکی از مهم ترین مسائل در طراحی داخلی این پروژه می باشد. استفاده از آجر در دیوارها، کفپوش چوبی و انتخاب رنگ قرمز در برای ستون ها و برخی از مبلمان، فضایی گرم و دنجی را برای مشتری ها ایجاد کرده و موجب می شود تا در کمال آرامش در کنار خانواده و دوستانشان در این رستوران قرار گیرند.

در ادامه با دیدن تصاویر دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

در این بخش به دکوراسیون داخلی رستوران مدرن و شیک پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 614

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *