طراحی کافه به سبک مدرن – صنعتی و هزینه اجرایی محدود

طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون داخلی کافه،دیزاین کافه

طراحی کافه به سبک مدرن – صنعتی و هزینه اجرایی محدود

در این قسمت قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک کافی شاپ بیاندازیم با هزینه اجرایی محدود! که آیتم بسیار مهمی برای یک کارفرما به شمار می رود و البته طراح نیز بواسطه بودجه در نظر گرفته شده توسط کارفرما، با این مورد دست به گریبان است. به عبارت ساده تر برای همه ما به عنوان طراح و معمار معمول است که کارفرما بودجه محدودی برای اجرای پروژه دارد و مسئله طراحی باید با در نظر گرفتن بودجه کارفرما حل شود.

کافه ای که در این بخش مورد بررسی قرار خواهد گرفت SNOOZZ نام دارد، در یکی از شهرهای کشور رومانی واقع شده است و دیزاین آن توسط استودیو طراحی davidsign و بر اساس ترکیبی از سبک های مدرن و صنعتی صورت گرفته است.

با توجه به نکته ای که پیش تر اشاره شد، هزینه اجرای این کافه محدود بوده است. بنابر این و با توجه به کاربری فضا که کافی شاپ است، طراحی به سراغ ترکیب دو سبک رفته است. سبک های صنعتی و مدرن. ترکیب این دو سبک هم با کاربری فضا همخوانی دارد و هم به لحاظ هزینه اجرایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

شما در این کافه یک دیوار آجری را می بینید که با مبلمان چوبی همراه شده است و از طرف دیگر می بینید که از رنگ برای طراحی فضا بهره گرفته شده است. بنابراین در یک جرکت هوشمندانه طراح به سراغ سبکی از طراحی رفته است که در انتخاب متریال، هزینه ی بسیار مناسبی را برای کارفرما در پی خواهد داشت. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این کافه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون داخلی کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون داخلی کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون داخلی کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون داخلی کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون داخلی کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون داخلی کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون داخلی کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون داخلی کافه،دیزاین کافه طراحی داخلی کافی شاپ،دکوراسیون داخلی کافه،دیزاین کافه

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,478

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *