طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس مدرن بر روی آب

طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس

طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس مدرن بر روی آب

آپارتمانی که در این بخش قصد داریم نگاهی به دیزاین آن بیاندازیم دارای ویژگی های منحصر بفردی است. بر روی آب قرار گرفته است و گویی بر روی آب شناور است. این آپارتمان در شهر سیاتل در آمریکا واقع شده است و توسط معماران آمریکایی Vandeventer + Carlander Architects طراحی شده است. از نمای ساختمان که شروع کنیم، نمای چوبی و شیشه ای را خواهیم دید. طبقه اول دارای نمای چوبی است و طبقه ی دوم دارای نمای شیشه است که حداکثر زاویه ی دید از دریاچه ی روبرو را فراهم می کند.

در فضای داخلی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و … در طبقه اول و نشیمن ، آشپزخانه و ناهارخوری در طبقه ی دوم قرار گرفته اند. استفاده از چوب به عنوان یکی از متریال های اصلی در طراحی داخلی، حس فوق العاده ای به فضا داده است. کف، سقف و دیوار در قسمت آشپزخانه همه از جنس چوب هستند و فضا دارای انرژی بسیار زیادی است.

این خانه ی روی آب، بر روی یک پی بتنی به ابعاد تقریبی ۷.۵ در ۱۳.۵ مترمربع ساخته شده است. در ادامه می توانید تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس طراحی داخلی آپارتمان دوبلکس،دکوراسیون آپارتمان دوبلکس

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – contemporist

تعداد بازدید: 873

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *