معماری دفتر معماری در اندونزی، تقدیر آجر و چوب

نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری

معماری دفتر معماری در اندونزی، تقدیر آجر و چوب

معماری: Andyrahman Architect

موقعیت: اندونزی، جاوا شرقی

معمار مسئول: Andy Rahman

متراژ: ۲۰۲ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

متریال: آجر،بتن، چوب

در این بخش قصد داریم سری به یک دفتر معماری در شهر جاوا در کشور اندونزی بیاندازیم و نمای ساختمان به همراه طراحی داخلی آن را مورد بررسی قرار دهیم. شاید برای شما هم بررسی یک دفتر معماری جالب و قابل توجه باشد.

همانطور که در تصاویر می بینید، نمای ساختمان با آجر کار شده است. ترکیب آجر قرمز و آجر رنگ شده ی سفید. آجر قرمز نیز دارای بافت خاص خود است.

اما ترکیب متریال های بتن، آجر و چوب را در فضاهای داخلی می توانید مشاهده کنید. دیوارهای کار شده با بتن که با متریال آجر ترکیب شده است. متریال چوب در تمامی بخش ها بصورت طبیعی کار شده است. یعنی هر جایی که از چوب استفاده شده است، از متریال چوب طبیعی استفاده شده است. چوب روی دیوار بصورت دیوارپوش کار شده است . در بخش هایی با استفاده از ترکیب چب و پروفیل آهنی، شلف هایی ساخته شده است.

دو طبقه ی این دفتر فضای کاری کارکنان است و از فضای پشت بام نیز برای پرزنتیشن و نشست های معمارانه برای پرسنل بهره گرفته شده است. در ادامه دعوت می کنیم که تصاویر نمای ساختمان، فضاهای داخلی این دفتر را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان ها، دیاگرام ها و … قرار داده شده است که می توانید از آنها نیز استفاده کنید.

نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری نمای ساختمان آجری، طراحی دفتر کار معماری

پلان، سکشن، دیاگرام و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 5,372

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *