طراحی ویلا آنلاین

طراحی ویلا آنلاین

انواع طراحی ویلا مدرن

زندگی شهر نشینی انسان را از طبیعت دور ساخته است. کار کردن برای مدت زمان زیاد، صنعتی و ماشینی شدن، افراد را از نظر روانی تحت تأثیر قر ار داده است. این گونه شد که فشار کار و استرس روزمرگی افراد را به سمت طبیعت دوباره فرا خوانده است. آن ها به دنبال این هستند که پناهگاهی را در دل طبیعت و به دور از زندگی شهر نشینی و ماشینی برای خود ایجاد کنند و اوقات فراغت خود را در آن گذرانده و روح و روان خود را احیا کنند. از این رو ما در سال های اخیر شاهد رشد ویلاسازی در مناطق سرسبز اطراف شهرهای بزرگ هستیم. از آن جایی که ویلاها در خارج از شهر ساخته می شوند، ضوابط سرسختی برای طراحی آن ها شامل نمی شود و افراد می توانند با سلیقه شخصی خود ویلای مورد نظرشان را بسازند. تبدیل یک قطعه زمین، به ویلایی که در رویای شما هست، نیاز به یک طراحی و اجرای حرفه ای دارد. طراحی حرفه ای هم مسلتزم وجود یک تیم طراحی متخصص می باشد، بنابراین باید به دنبال طراحانی باشید که بتوانند ویلای مورد نظر شما را طراحی و اجرا سازند. گروه معماری آوگون با داشتن کادری با تجربه در زمینه معماری و طراحی داخلی و اجرا انواع ساختمان ها و همچنین طراحی ویلا آنلاین ، آماده ارائه خدمات به کارفرمایان عزیز و گرامی اش می باشد. این مجموعه از صفرتا صد طراحی و اجرا همراه کارفرمایان خواهد بود. اگر شما قصد طراحی ویلا دارید می توانید در اسرع زمان با کارشناسان و معماران این مجموعه تماس گرفته، خواسته ها و نیاز های خود را مطرح نموده و از آن ها در زمینه بهترین طراحی و ساخت ویلا مشاوره بگیرید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون برای طراحی ویلا آنلاین

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

انواع طراحی ویلا

همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم افراد برای دور شدن از زندگی شهر نشینی و برگشتن به دامان طبیعت به ساخت ویلا روی آورده اند. پس ساختمان های چند طبقه و آپارتمانی در این فضاها جایی ندارد. ویلاها با توجه به سلیقه و نیاز ها و آپشن هایی که قرار است به آن افزوده شود، طراحی می شوند.

ویلا فلت: ویلای فلت یا همان ویلای یک طبقه، رایج ترین انواع طراحی ویلا است که طراحی می شود. در ویلای فلت ساختمان روی یک سطح بنا می شود. تمامی امکانات و تجهیزات در یک سطح قرار می گیرند. فضاهای عمومی و خصوصی در کنار هم است. از لحاظ هزینه های طراحی و ساخت ویلاهای فلت گزینه مناسبی می باشد. علاوه بر این بهتر است به ایتن نکته اشاره کرد که نگهداری از این نوع ویلا آسان تر می باشد. اگر دارای کودک، فرد سالمند و یا با شرایط خالص هستید، ما ویلای فلت را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا امکان دسترسی به داخل ساختمان برای آن ها آسان تر می شود.

ویلا دوبلکس: ویلاهای دوبلکس جزو پر طرفدارترین نوع ویلاها می باشد. همه شما تقریبا با این نوع ویلا آشنا هستید. در ویلاهای دوبلکس بخش های خصوصی و عمومی از هم تفکیک شده اند. به صورت معمول بخش های عمومی در سطح همکف قرار می گیرد و بخش های خصوصی مانند اتاق خواب ها که نیاز به جوّیی آرام دارند و سرویس بهداشتی و حمام در بالا قرار می گیرد. سایر بخش ها مانند آشپزخانه و سالن پذیرایی در پایین جانمایی می شوند. اما باید بدانید که به دلیل داشتن دوسطح، هزینه ها و نگهداری از آن نیز دوبرابر می شود.

ویلا تریپلکس: همانطور که از نامش پیداست ویلای تریپلکس دارای سه سطح است. به دلیل اقتصادی نبودن مورد استقبال عموم قرار نمی گیرد و بیشتر کسانی قصد دارند برای ساخت ویلایشان زیاد هزینه کنند طرفدارش هستند.

باید به این نکته اشاره کرد که ویلاها صرف نظر از نوعشان، می توانند تجهیزات دیگری چون استخر، جکوزی، اتاق جیم، اتاق گیم و … باشند. ما تنها به بخش های اصلی و ضروری در ویلا بسنده کرده ایم.

طراحی محوطه

همانطور که فضای داخلی ویلا اهمیت دارد، به همان اندازه و حتی بیش تر طراحی محوطه ویلا مهم می باشد. شما معمولا بیش تر زمان خود را بیرون از فضای داخلی ویلا می گذرانید، از این رو ترجیح می دهید که فضای بیرونی ویلایتان داری محوطه ای زیبا و چشمگیر باشد. شما می توانید محوطه ی ویلای خود را با انواع اشیا و عناصر تزئین نمایید که به چند مورد از جذاب ترین آن اشاره خواهعیم کرد.

شما می توانید با افزودن یک آلاچیق محوطه ی ویلای خود را تزئین کرده و این بخش را به محیطی دلچسب برای دور هم جمع کردن اعضای خانواده تبدیل سازید. از دیگر ایده هایی که می توان در طراحی ویلا بدان اشاره کرد، طرح استخر ویلایی روباز می باشد. وجود یک استخر در محوطه ویلا بخصوص برای مناطق خوش آب و هوا، موجب مطبوع ساختن و خنک کردن این بخش شده و همچنین بر زیبایی بصری ویلای شما می افزاید. افزودن یک آشپزخانه روباز و جا نمایی مبلمان هم می تواند محیطی سرگرم کننده برای شما و دوستانتان ایجاد کند.

مجموعه طراحی ویلا با سبک مدرن

بررسی نمونه های مختلف طراحی ویلا باعث می شود تا شما با انواع سبک های طراحی ویلا بیش تر آشنا شوید. نمونه های را بررسی کرده و به یک نتیجه نهایی برای طراحی ویلا آنلاین خود برسید. از این خط معمار در ادامه مجموعه ای از جدید ترین ویلاهایی که در چند سال اخیر در ایران و سایر نقاط جهان طراحی و اجرا شده را گردآوری کرده است. شما می توانید از این نمونه ها ایده گرفته و جهت طراحی ویلا آنلاین با طراحان و معماران در گروه معماری آوگون تماس بگیرید. شما را به دیدن این نمونه ها دعوت می نماییم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع:  Archline

تعداد بازدید: 611

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *