بهترین طراحی و ساخت ویلا

بهترین طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت ویلا توسط گروه معماری آوگون

یکی از جذابیت های معماری و طراحی داخلی، طراحی و ساخت ویلا می باشد. معماران و طراحان همیشه در طراحی ویلا نهایت خلاقیت و ذوق هنری خود را به کار می بندند و سعی می کنند تا هرآنچه را که در ذهن خود دارند، در طراحی ویلا پیاده سازند. اگر بخواهیم بگوییم، دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد.

اگر شما قصد دارید تا بهترین طراحی و ساخت ویلا را تجربه کنید، باید برای این کار برنامه ریزی درست و منسجمی داشته باشید. اگر شما منطبق با این برنامه ریزی پیش روید، قطعا تجربه ای دلنشین و به یادماندنی از طراحی و ساخت ویلای خود خواهید داشت. اولین قدم برای داشتن بهترین طراحی و ساخت ویلا یافتن زمینی مناسب در منطقه ی مورد نظر خود می باشد. پس از این که زمین مورد نظر خود را خریداری کردید، بهتر است که با یک گروه متخصص در معماری و طراحی ویلا در تماس باشید. انتخاب طراحان خبره و مختصص در امر طراحی، نقش مهم و اساسی را در احساس رضایت نتیجه ی نهایی شما از طرح ویلای ایده آل شما خواهد داشت. لازم به ذکر است که این موضوع به طراحی ختم نمی شود. مهم تر از همه این است که بتوان طرح ویلای شما همانطور که شما در نظر  دارید، اجرا شوند. از این رو می توان گفت که شما باید مجموعه ی ای را انتخاب نماییدکه علاوه بر تخصص و تجربه ی کافی در زمینه ی طراحی و تهیه نقشه های فاز یک و دو، دارای تیمی حرفه ای و توانمند در زمینه اجرا نیز باشند. درست است که شما برای طراحی و اجرا هزینه ای مضاف بر بودجه ی اصلی باید پرداخت نمایید، اما نتیجه ی نهایی ویلایی خواهد بود که شما انتظار و مهم تر از همه آرزوی آن را داشته اید. گروه معماری آوگون با بهره مندی از طراحان جوان، متخصص و توانمند در زمینه طراحی و اجرای ویلای آماده ارائه خدمات بهترین طراحی و ساخت ویلا از صفر تا صد می باشد. این مجموعه در طی سال های فعالیت خود همیشه سعی بر این داشته تا رویاهای کارفرمایانشان را طراحی و اجرا سازند. اعضای گروه معماری آوگون در زمینه های مختلف طراحی داخلی مانند اداری، مسکونی، درمانی، تجاری و آموزشی تخصص و تجربه داشته است. طراحی و ساخت ویلا نیز از تخصص این مجموعه می باشد. شما می توانید برای مشاوره با طراحان و متخصصان گروه معماری آوگون با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تلفن جهت برقراری ارتباط با کارشناسان گروه معماری آوگون

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

 بهترین طراحی و ساخت ویلا با گروه معماری آوگون

همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم، گروه معماری طراحی داخلی آوگون آماده ی ارائه خدمات بهترین طراحی و ساخت ویلا در سراسر کشور از صفر تا صد می باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین و پویاترین طراحان و متخصصان همیشه سعی داشته تا در پروژه های خود رضایت و توجه مشتریانش را به خود جلب کرده و پروژه هایی که انجام می دهد دارای کیفیتی بالا و مطلوب باشد. اعضای این مجموعه در بخش اجرا نیز همواره بودجه ی کارفرما را در نظر گرفته و همواره در تلاش است تا نتیجه ی نهایی در عین داشتن کیفیت بالا برای کارفرمایانش مقرون به صرفه باشد. شما می توانید با آسودگی خاطر طراحی و ساخت ویلایی رویایی خود را به این تیم متخصص بسپارید. جهت مشاوره با طراحان و کارشناسان می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تلفن جهت برقراری ارتباط با کارشناسان گروه معماری آوگون

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

چگونه با متخصصان و مشاوران گروه معماری آوگون ارتباط برقرار کنیم

اگر قصد دارید تا طراحی و ساخت ویلای خود را با همکاری گروه معماری آوگون انجام دهید، اولیه قدم برای برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه تماس تلفنی با طراحان می باشد. معمولا بعد از مشاوره ی تلفنی و مطرح کردن طرح ویلای خود، شما برای آشنایی بیش تر با اعضای مجموعه، نحوه کار و شرح کامل خواسته های خود به صورت حضوری به محل دفتر مراجعه می نمایید. در این جلسه که میان شما و اعضای طراحی برقرار می گردد، خواسته ها و انتظارات خود از ویلای رویایی خود را مطرح کرده و طراحان نیز روند کاری خود و هزینه ها را به طور تقریبی بیان می کنند. در صورت تمایل متقابل قرار داد اولیه صورت گرفته و پس از آن طراحی ویلای شما آغاز می گردد. در میان فاصله زمانی آغاز طراحی ویلا تا تأیید نهایی طرح توسط شما، اتودهای مختلفی طراحی شده، جلسات متعددی برگزار می شود، شما طراحی ها را ملاحظه نموده و در صورت تمایل به ایجاد تغییر، طراحان آن ها را اعمال نموده تا طرح نهایی به تأید شما برسد. پس از این که طرح توسط شما تأیید شد، تازه مراحل اولیه ساخت و ساز ویلا آغاز می شود. لازم به ذکر است که اجرای طرح ویلای شما ممکن است توسط تیمی دیگر انجام پذیرد، این موضوع تا حدودی بسته به خواسته ی شما و یا حجم کاری طراحان دارد. اما توصیه می کنیم تا اجرا و ساخت ویلای خود را به همان مجموعه ای که طراحی کرده است بسپارید. بدین ترتیب از امکان رخ دادن خطاهای احتمالی تا حد امکان جلوگیری کرده اید. در هر صورت طراحان در تمامی مراحل همراه شما خواهند بود.

نمونه ویلاهای طراحی شده توسط گروه معماری آوگون

در ادامه خط معمار جهت آشنایی بیش تر شما با کیفیت طرح ها و سبک کاری معماران، تعدادی از جدید ترین طرح ویلاهایی که توسط این مجموعه انجام شده را برای شما به اشتراک خواهد گذاشت.

طراحی ویلا چمستان

طراحی ویلای دوراهان

طراحی ویلای سپیدار

طراحی ویلای ماکو

Avgoon.org

هزینه های طراحی و ساخت ویلا چگونه برآورد می شود

هزینه های مرتبط با طراحی و ساخت ویلا یکی از موضوعات اصلی و مهمی است که ذهن کارفرمایان را به خود مشغول می سازد. این موضوع با توجه به نوسان قیمت مصالح و دستمزد اجرا نسبت به سال های گذشته بیش تر نیز شده است. بدین ترتیب باید بگوییم که نمی توان به طور قطعی به شما هزینه های طراحی و ساخت ویلا را اعلام کرد. بودجه ی شما تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار خواهد گرفت. عواملی مانند متراژ فضا، سبک معماری، کیفیت متریال مورد استفاده، دستمزد کارگران و مواردی از این قبیل هزینه ی نهایی شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. مواردی دیگری نیز وجود دارد که هزینه های ساخت و ساز ویلای مورد نظر شما را می تواند افزایش یا کاهش دهد. خطاهای احتمالی که همگی آن ها ناشی از تجربه ی کم و عدم آگاهی شما می تواند هزینه های اضافی را برای شما به همراه داشته باشد. اما اگر بتوانید این خطاها را تا حد امکان کاهش دهید، در هزینه های نهایی خود صرفه جویی کرده اید. کاهش میزان خطاها نیز مستلزم تجربه و تخصص می باشد. طراحان و معماران چون نسبت به این عوامل آگاهی کامل دارند. امکان رخ دادن خطاها به حداقل میزان ممکن خواهد رسید. از طرفی دیگر آن ها می توانند مصالح مورد نیاز شما را با حداقل هزینه ها خریداری نمایند. بهتر است نگران این موضوع نباشید. طراحان و معماران ما در مجموعه آوگون با توجه به بودجه ی شما بهترین طرح ها و خدمات را ارائه خواهند داد. شما می توانید با جهت اطلاع از هزینه های ساخت و ساز ویلا با طراحان ما در ارتباط باشید خواسته ها و بودجه ی مورد نظر را به آن ها اطلاع دهید.

اگر همراه ما در خط معمار هستید، ملاحظه نمودید که هر آنچه که شما برای تجربه ی بهترین طراحی و ساخت ویلا بدان نیازداشتید را شرح دادیم.  حال اگر می خواهید نمونه هایی که در سراسر جهان در چند سال اخیر را بررسی نموده و از آن ها برای طراحی خود الهام بگیرید، خط معمار  مجموعه ای از بهترین طراحی و ساخت ویلا با سبک های مختلف را برای شما عزیزان آماده ساخته و ارائه خواهد داد. در ادامه شما را به دیدن نمونه تصاویر آماده شده دعوت می نماییم. همراه ما در خط معمار باشید.

شما می توانید برای بهترین طراحی و ساخت ویلا از نمونه هایی که در بالا معرفی کردیم ایده بگیرید و از طراحان ما در گروه معماری آوگون بخواهید تا ایده ها و رویاهای شما را طراحی کرده و به واقعیت تبدیل سازند.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 731

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *