طراحی دکور کافه بار فرودگاه اسلو با ۴۰۰۰ شیشه مربا

طراحی دکور کافه،دکوراسیون کافه،طراحی دکوراسیون کافی شاپ

طراحی دکور کافه بار فرودگاه اسلو با ۴۰۰۰ شیشه مربا –

همیشه ساخت یک دکور جذاب و تحسین برانگیز، نیاز به صرف هزینه ی گراف ندارد. گاهی خلاقیت طراح در ارائه ی یک طرح و استفاده از متریال های ساده که حتی شاید دور ریحتنی هستند، می توانند یک دکور جذاب خلق کند. کاری که گروه معماری سرشناس Snøhetta در فرودگاه اسلو و در طراحی کافه بار این فرودگاها انجام داده است. (اسلو پایتخت کشور نروژ)

معماران گروه Snøhetta، یکی از گروه های سرشناس معماری است که با پروژه های بزرگ خود شناخته می شود. اما در این پروژه این گروه را با یک کار خلاقانه می بینیم که از متریالی شاید غیر متعارف نظیر شیشه مربا بهره برده است. شاید پروژه ای در این سطح از گروه Snøhetta چندان متعارف نباشد چرا که طراح و معمار پروژه های بزرگ معماری است. اما این شرکت معماری، این پروژه را طراحی و اجرا نموده است.

هدف ما از نمایش طرح این کافه، نمایش یک کار خلاقانه با یک طرح متفاوت، متمایز و متریالی نامتعارف از طرف یک گروه معماری بزرگ است. ما همیشه در خط معمار، بدنبال ارائه ی طرح های خلاقانه هستیم تا گوشه ای از خلاقیت طراحان بزرگ تر را به معماران و طراحان جوان نشان دهیم. با امید به این که خلاقیت چاشنی طرح های معماران جوان گردد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر طرح کافه بار فرودگاه اسلو را مشاهده نمایید.

طراحی دکور کافه،دکوراسیون کافه،طراحی دکوراسیون کافی شاپ طراحی دکور کافه،دکوراسیون کافه،طراحی دکوراسیون کافی شاپ طراحی دکور کافه،دکوراسیون کافه،طراحی دکوراسیون کافی شاپ طراحی دکور کافه،دکوراسیون کافه،طراحی دکوراسیون کافی شاپ طراحی دکور کافه،دکوراسیون کافه،طراحی دکوراسیون کافی شاپ طراحی دکور کافه،دکوراسیون کافه،طراحی دکوراسیون کافی شاپ

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 969

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *