طراحی داخلی واحد اداری برای شرکت Hyundai

طراحی داخلی واحد اداری

طراحی داخلی واحد اداری برای شرکت Hyundai

در این بخش در خط معمار قصد پرداختن به طراحی داخلی دفتر کار را داریم. گروه معماری Gensler به طراحی داخلی واحد اداری برای شرکت Hyundai پرداخته است. این شرکت پذیرای فرهنگی شده که به طور فزاینده ای دیجیتالی می باشد. همچنین به دنبال طراحی متمرکز بر فناوری بود که علاوه بر زیبایی، فعال و همچنین راحت نیز باشد. کارفرما از این دفتر معماری درخواست کرد تا بر اساس سبک صنعتی به طراحی فضای جدید دفترشان بپردازد. این پروژه در شهر سئول در کره جنوبی قرار گرفته است. این شرکت به طور منحصر به فردی خدمات انسانی را با تکنولوژی در هم می آمیزد. همچنین آن ها در حال حرکت به سمت یک فرهنگی هستند که به طور فزاینده ای دیجیتالی لست و تمرکز خود را از خدمات مالی سنتی به فناوری دیجیتالی تغییر می دهد و به دنبال ارائه نوآوری های طراحی متمرکز دیجیتالی خود برای مشتریان آینده نگر در سراسر جهان می باشد.

در این راستا Hyundai card به دنبال ایجاد یک محیط کاری جدیدی بود که منعکس کننده این پیدایش باشد، و در عین حال این اطمینان را دهد که افراد با استعداد در آن می توانند در یک فضای زیبا، پرجنب و جوش و راحت استعداد های خود را شکوفا سازند. یکی از الویت های اصلی شرکت، ایجاد محیط کاری راحت و کاربرپسند بود که استفاده از آن ساده باشد و به پرورش فرهنگ نوآوری و همکاری کمک کند. این پروژه با استفاده از پالت رنگی ساده و در عین حال جسورانه و همچنین مبلمان و وسایل ساده به اتمام رسید که همانند بوم "تصفیه شده صنعتی" به عنوان پس زمینه ای جهت فعالیت های روزانه ارائه می دهد. در راستای توجه به زیبایی شناسی صنعتی، گرافیک های محیط اطراف عمدتا بر مبنای گرافیک کارخانه ها بود که با زبان طراحی خام و متناسب با این سبک بیان می شد.

برای اثر بخشی بیش تر بسته به کاربرد و موقعیت آنها، زبان گرافیکی متناسب با فضا تغییر کرده است. بدین ترتیب دفتر معماری Gensler فضاهایی را طراحی کرد که کارمندان بتوانند در جهت تشویق و تقویت نوآوری، ایده های خود را ملاقات و تبادل کنند، که شامل سالن های جلسات متغییر، جداول کاری متحرک و سایر بخش ها که می توانند همه آن ها متناسب با روحیه کارمندان تنظیم شوند.

سیم های برق معلق و دیواره هایی که قابل نوشتار، کارمندان را قادر می سازد که به دور فضا حرکت کرده و آن را به طور خاص آن گونه که خود می خواهند در آورند. از آن جایی که این فضا با طیف گسترده ای از دستگاه های دیجیتال و شبکه هایی که از آن ها پشتیبانی می کنند، ارتباط زیادی دارند، مدیریت کابل ها و شارژرهای غیر قابل اجتناب به یک چالش تبدیل شد. در نتیجه گروه معماری Gensler به ایجاد یک فضای کاری کمک کرده است که برخوردهای اصلی را با همه از همکاران موجود گرفته تا همکاران آینده ، و در جائی که افراد احساس قدرت کنند تا بتوانند این مشارکت و نوآوری را به خود اختصاص دهند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن طراحی داخلی واحد اداری برای شرکت Hyundai دعوت می نماید.

طراحی داخلی واحد اداری طراحی داخلی واحد اداری طراحی داخلی واحد اداری طراحی داخلی واحد اداری طراحی داخلی واحد اداری طراحی داخلی واحد اداری طراحی داخلی واحد اداری طراحی داخلی واحد اداری طراحی داخلی واحد اداری طراحی داخلی واحد اداری

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 570

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *