طراحی ویترین برای کافی شاپ، رستوران و فروشگاه

طراحی ویترین فروشگاه،طراحی ویترین مغازه

طراحی ویترین برای کافی شاپ، رستوران و فروشگاه

در این قسمت قصد داریم با همراهی شما، نگاهی به کانتر، ویترین و یا رسپشن یک فروشگاه کوچک بیاندازیم که Bubble Bar نام دارد و به عرضه محصولات شیرینی و بستنی می پردازد. این فروشگاه که تنها ۱۰ مترمربع مساخت دارد در یک مجتمع تجاری در یکی از شهرهای کشور اوکراین واقع شده است و طراحی و اجرای آن توسط استودیو معماری LYSIUK architects صورت گرفته است.

همانطور که اشاره شد، نقطه ی شاخص و کانونی این فروشگاه کوچک، ویترین آن است. این ویترین به طرز عجیبی جلب توجه می کند و از طرف دیگر، با متریال های بسیار ساده ای ساخته شده است. کانتر MDF که با رنگ های پاستیلی رنگ شده است و بر روی آن شبکه ای فلزی باری محافظت قرار گرفته است و نورپردازی ساده اما متناسبی نیز بر روی آن انجام شده است.

این نوع کانتر می تواند برای فضاهای فروشگاهی نظیر فروشگاه های بستنی، شکلات و … همینطور کافی شاپ ها و رستوران ها مورد استفاده قرار گیرد. هدف ما از ارائه ی این کار و این پروژه، نمایش یک کار ساده و خلاقانه به شما طراحان عزیز است. چنانچه قصد طراحی کانتر، ویترین و رسپشن برای فضای مشابه را دارید، این ایده های ساده اما خلاقانه، می تواند بسیار مفید واقع شود.

طراحی ویترین فروشگاه،طراحی ویترین مغازه طراحی ویترین فروشگاه،طراحی ویترین مغازه طراحی ویترین فروشگاه،طراحی ویترین مغازه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,035

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *