طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه Adidas، شعبه مسکو

طراحی داخلی مغازه،دکوراسیون مغازه،ویترین فروشگاه برند آدیداس

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه Adidas، شعبه مسکو –

آدیداس (Adidas) به عنوان یک برند بین المللی، شعب زیادی در سراسر دنیا دارد. این برند لوازم ورزشی، بتازگی شعبه ی مرکزی و اصلی خود در شهر مسکو پایتخت روسیه را افتتاح نموده است که در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی این فروشگاه برند بیاندازیم. نکته ی اصلی و حائز اهمیت در این فروشگاه، استفاده از متریال آجر بصورت اکسپوز و سبک طراحی داخلی صنعتی است.

برای دیزاین این فروشگاه چهار گروه با یکدیگر همکاری نموده اند: تیم معماری شرکت آدیداس، Rinat Mustaphin معمار روس، Stereotactic شرکت معماری روسیه ای و Julia Abramova سرپرست تیم ایده و خلاقیت!

در طراحی این فروشگاه از برخی عناصر معماری روسیه بهره گرفته شده است و استفاده از آجر نیز در همین راستا بوده است. استفاده از سنگ مرمر در بخش هایی از فروشگاه، فرش و …. .

در ادامه می توانید تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید. یکی از آیتم هایی که در این فروشگاه مورد توجه قرار گیرد، ویترین ها و دکور عرضه ی محصولات است که به شکل مدرن در یک فضای کلاسیک قرار گرفته اند.

طراحی داخلی مغازه،دکوراسیون مغازه،ویترین فروشگاه برند آدیداس طراحی داخلی مغازه،دکوراسیون مغازه،ویترین فروشگاه برند آدیداس طراحی داخلی مغازه،دکوراسیون مغازه،ویترین فروشگاه برند آدیداس طراحی داخلی مغازه،دکوراسیون مغازه،ویترین فروشگاه برند آدیداس طراحی داخلی مغازه،دکوراسیون مغازه،ویترین فروشگاه برند آدیداس طراحی داخلی مغازه،دکوراسیون مغازه،ویترین فروشگاه برند آدیداس طراحی داخلی مغازه،دکوراسیون مغازه،ویترین فروشگاه برند آدیداس طراحی داخلی مغازه،دکوراسیون مغازه،ویترین فروشگاه برند آدیداس طراحی داخلی مغازه،دکوراسیون مغازه،ویترین فروشگاه برند آدیداس

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 2,065

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *