طراحی داخلی دفتر کار مدرن شرکت IT در مسکو

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار اداری

طراحی داخلی دفتر کار مدرن شرکت IT در مسکو –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دفتر کار شرکت کامپیوتری و فناوری اطلاعات iCore در شهر مسکو، پاتیخت کشور روسیه بیاندازیم. معماری داخلی این دفتر کارتوسط گروه معماری za bor architects صورت گرفته است. کمپانی یک شرکت تازه تاسیس در زمینه تکنولوژی اطلاعات است که با سرعت بسیار زیادی رشد کرده و در واقع یک استارتاپ موفق قلمداد می شود که به تازگی دفتر مرکزی خود را در شهر مسکو، راه اندازی نموده است.

این دفتر کار دو طبقه از یک ساختمان را اشغال نموده است. طبقه سوم ساختمان با متراژ ۱۸۰ متر طبقه چهارم که بزرگ تر نیز هست با متراژ ۵۳۰ مترمربع.

رنگ های اصلی که در فضا مورد استفاده قرار گرفته است، سفید، خاکستری تیره و نارنجی است. ترتیب غالب بودن رنگ ها، سفید، خاکستری تیره و نارنجی است. نکته ای که در طراحی این دفتر قابل ذکر و مشاهده است، استفاده از خطوط صاف و کج است. دیوارها، سقف ها همه صاف اما کج هستند. این سبک، فضا را از حالت خطوط صاف که در طراحی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد، دور نموده است. همچنین، سبک صنعتی نیز در فضا مورد استفاده قرار گرفته است. سقف هایی که در آن تاسیسان بصورت اکسپوز کار شده اند، نمایانگر این موضوع هستند. در واقع معماری داخلی این دفتر کار، ترکیب سبک هاست.

در ادامع دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار اداری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار اداری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار اداری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار اداری طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار اداری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignblog

تعداد بازدید: 900

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *