طراحی دخلی دفتر کار رنگارنگ گوگل در مادرید

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل

طراحی دخلی دفتر کار رنگارنگ گوگل در مادرید

شرکت گوگل به عنوان یکی از بزرگترین برندهای صنعت IT در دنیا، در شهرهای مختلفی در دنیا دارای دفتر کار است. ما در خط معمار، تاکنون چند دفتر کار شرکت گوگل در شهرهای مختلف را از نقطه نظر طراحی مورد بررسی قرار داده ایم. اگر تمایل به دیدن سایر شعب شرکت گوگل دارید، سری به لینک زیر بزنید:

شعب دفتر کار گوگل

اما همانطور که می دانید، شرکت گوگل را با استفاده از رنگ در طراحی دفتر کار می شناسند. در واقع گوگل یکی از برندهای پرچمدار در استفاده از رنگ های شاد و پرانرژی در دفاتر کاری خود است. دلیل این امر را در گذشته توضیح داده ایم. شرکت های IT بواسطه ی ماهیت کاری ای که دارند روابط کاری نسبتا خشکی را تجربه می نمایند. دنیای متفاوت برنامه نویسی کامپیوتری به شکلی است که کسانی که در این زمینه شغلی فعالیت می کنند، عموما به دلیل درگیری فکری بسیار زیاد، بسیار درگیر و غرق کار هستند. محیط های خشک زبان های برنامه نویسی را نیز به این آیتم اضافه کنید. به همین دلیل این افراد بسیار مستعد افسردگی هستند. با این زمینه ی روانشناختی، شرکت های IT معمولا در طراحی دفاتر کاری خود، رنگ را در دستور کار قرار می دهند. شرکت گوگل نیز بر پایه ی این دانش، معمولا، رنگ را طراحی دفاتر کاری خود لحاظ می کند.

و اما بپردازیم به موضوع این بخش یعنی دفتر این شرکت در شهر مادرید واقع در کشور اسپانیا. این دفتر کاری، در واقع دفتر مرکزی شرکت گوگل در این بخش از اروپاست. گوگل در شهرهایی نظیر بارسلونا نیز دارای دفتر است اما دفتر مادرید، دفتر مرکزی منطقه ای به شمار می رود.

گوگل نیز مانند تمامی برندهای بزرگ دنیا، برای دفاتر کاری خود دارای یک دستورالعمل طراحی متحد است. این دستورالعمل به معمار و طراح اعلام و طراحی داخلی بر اساس این دستورالعمل با لحاظ کردن شرایط جغرافیایی، سایت پروژه، ضوابط و قوانین شهری و … صورت می گیرد.

معماری داخلی این فضای اداری توسط Jump Studios صورت گرفته است. این دفتر دارای دو طبقه است و برای اینکه فضا و چیدمان طبقات را بهتر درک کنید، در انتها دو پلان سه بعدی از طبقات در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید آن ها را بررسی نمایید. فضاهای مختلفی نظیر فضای اصلی کاری کارکنان، فضاهای متعدد برای جلسات و نشست های کوچک دو نفره و بیشتر، اتاق جلسات اصلی، فضای رسپشن، فضای استراحت کارکنان و …. در این دفتر تدارک دیده شده اند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضا را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار شرکت گوگل

پلان

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,250

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *