طراحی داخلی دفتر کار استودیو وب سایت معماری Dezeen

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار

طراحی داخلی دفتر کار استودیو وب سایت معماری Dezeen

وب سایت معماری Dezeen، در کنار وب سایت آرک دیلی به عنوان بزرگترین رسانه های اینترنتی هنر و معماری در سرتاسر دنیا شناخته می شوند. Dezeen در انگلیس و در شهر لندن واقع شده است و کار خود را از این شهر شروع نموده است. دیزین مانند هر رسانه ی دیگر، دارای اتاق خبر است. در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی اتاق خبر Dezeen در شرق لندن بیاندازیم که به تازگی توسط گروه معماری بریتانیایی Pernilla Ohrstedt دیزاین شده است. دیزین که خود منعکس کننده پروژه های معماری در سرتاسر دنیاست، حال طراحی دفتر کار خود را به صدر اخبار پروژه های طراحی دنیا برده است.

این اتاق خبر بصورت فضای باز یا Open Space طراحی شده است که در دفاتر کاری شرکت های رسانه ای بسیار مرسوم است و علاوه بر آن طراحی دفاتر کاری، امروزه به این سمت در حرکت است. علاوه بر این فضای باز اتاق مصاحبه و جلسات نیز تدارک دیده شده است که از ملزومات کار این دفتر به حساب می آید. سبک مورد استفاده در طراحی، سبک صنعتی است. برای کف و سقف از بتن اکسپوز استفاده شده است. در این اتاق خبر، ۹ میز کاری تدارک دیده شده است که هر کدام برای استفاده ی ۴ نفر از پرسنل است. میزهایی که کاملا مسطح هستند و افراد بدون هیچ مانعی با همکاران خود در ارتباط اند و این امر برای سهولت در برقراری ارتباط بین پرسنل صورت گرفته است. در تمام این دفتر، افراد می توانند به سادگی با یکدیگر در ارتباط باشند و این ماهیت کاری چنین دفتری است که نیاز به این نوع و سبک طراحی و ارتباط بین پرسنل داشته است. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این دفتر را مشاهده نمایید. در انتها نیز، پلان این دفتر قرار داده شده است.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار dezeen-office-pernilla-ohrstedt-interior-design-work-space-hoxton-london-shilouette-tables_dezeen_1568_20 طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،دکوراسیون دفتر کار پلان دفتر کار،پلان اداری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 1,402

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *