طراحی داخلی کلینیک زیبایی

طراحی داخلی کلینیک زیبایی

طراحی داخلی کلینیک زیبایی

طراحی داخلی کلینیک زیبایی Mira+Cueto  توسط شر کت معماری AGi طراحی شده است. کارفرما درخواست به روز شدن فضا و طراوت حرفه ای و سرگرم کننده را داشته است. این مجموعه در مادرید اسپانیا قرار دارد. در ادامه این مقاله به شرح طراحی داخلی کلینیک می پردازیم.

روزیکرد اصلی پروژه

پروژه کلینیک زیبایی و توانبخشی Aula Mira + Cueto، با رویکردی خلاقانه به نوسازی، فضای آموزشی این کلینیک زیبایی و تناسب اندام و هویت سازمانی آن را در بر گرفته است. این مداخله که توسط معماران AGi توسعه یافته است، در یک محله با کاربری مختلط در شمال مادرید واقع شده است که از توسعه های مسکونی و تجاری کوچک تشکیل شده است، مداخله توسعه یافته توسط معماران AGi به دنبال ایجاد یک محیط گرم و معاصر برای این مفهوم آموزشی جدید است که توسط Mira + Cueto ترویج شده است.

بخش های اصلی

این برنامه حول چهار فضای اصلی می چرخد:

  • سالن پذیرایی
  • فضای WOW
  • اتاق های آموزشی
  • دفاتر

از این میان، فضای WOW قلب پروژه است. این سالن به عنوان یک سالن چند منظوره و دلپذیر برای شرکت ها طراحی شده است و با فعالیت های روزانه سازگار است. اتاق های آموزشی با یک پارتیشن شیشه ای آکوستیک از آن جدا می شوند که امکان اتصال بصری را فراهم می کند. راه پله ای که به فضای کلینیک در طبقه همکف متصل می شود از اتاق WOW باز می شود.

فضای مینیمالیستی

دفاتر با طراحی کاربردی مینیمالیستی مشخص می شوند که در آن ورود نور طبیعی با دیوارهای جداکننده شیشه ای آکوستیک افزایش می یابد. یک سیستم روشنایی آکوستیک راحتی کاربر را بهبود می‌ بخشد و دفاتر را با نت رنگ شرکتی روی سقف‌ ها فعال و متحد می‌ کند.

سالن پذیرایی منطقه پذیرایی با حضور برجسته شرکتی از آرم AU+ است. میز پذیرش به عنوان ترکیبی طراحی شده است که شامل ستون موجود با روکش چوب بلوط است و از نظر بصری آن را با تجربه ورودی Aula Mira + Cueto ادغام می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی کلینیک زیبایی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: healthcaresnapshots

تعداد بازدید: 151

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *