بهترین دکوراسیون داخلی منزل چه ویژگی هایی باید داشته باشد!

بهترین دکوراسیون داخلی منزل

طراحی داخلی منزل با پروژه معماری آوگون

در این بخش از خط معمار با معرفی و بررسی بهترین دکوراسیون داخلی منزل همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. عموم افراد به ویژه خانم های خانه به موضوع طراحی و دکوراسیون منزل علاقه مند هستند. حال در این بخش قصد داریم بررسی کنیم که چرا به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل خود می پردازیم؟ همانطور که طراحان و کارشناسان دکوراسیون داخلی اشاره می کنند بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل به دلایل مختلفی انجام می شود.

یکی از دلایل اصلی بازسازی و طراحی داخلی منزل ، ایجاد هماهنگی میان اجزای داخلی خانه با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و صمیمانه در فضای خانه که همچون پناهگاهی برای افراد باشد. این موضوع امروزه با توجه کاهش متراژ ساختمان ها و وجود خانه های کوچک و نقلی برجسته تر شده است. با استفاده از طراحی داخلی منزل می توان این فضاهای کوچک را بهینه کرد و با ایجاد هارمونی بین بخش ها، رنگ ها و وسایل، جلوه‌ گری و بهره وری آن ها را افزایش داد. از طرفی دیگر خانم های خانه همیشه می خواهند خانه ای بروز و منطبق با مد روز داشته باشند. یکی دیگر از دلایل اصلی بازسازی و دکوراسیون داخلی منازل تغییر نیازهای کاربران می باشد و بدین ترتیب افراد می خواهند طراحی مناسبی را متناسب با نیازهای خود داشته باشند که همزمان با کاربردی بودن، زیبا نیز به نظر برسد.

از دید بسیاری از افراد طراحی و دکوراسیون داخلی منازل بسیار ساده به نظر می رسد. به طوری که تا کمی سلیقه به خرج دادن می توان چیدمان و طراحی منزل را پیش برد. اما در واقع چنین نیست. بازسازی و طراحی منزل موضوعی پیچیده است است که به تنهایی از عهده ی افراد بر نمی آید و نیازمند به انجام شدن توسط طراحان داخلی دارد. طراحانی که نکات مرتبط با طراحی و دکوراسیون داخلی را دانسته، اطلاعات لازم درمورد تقسیم بندی فضایی متناسب با متراژ و نیازهای کاربران را داشته باشند، روانشناسی رنگ و تاثیر آن ها بر افراد را بدانند، نورپردازی را به طور صحیح انجام دهند و مهم تر از طراحی در اجرای دکوراسیون داخلی منزل نیز تخصص و تجربه ی کافی را داشته باشند. ما به شما شرکت طراحی دکوراسیون آوگون را معرفی می کنیم. شرکت طراحی داخلی آوگون با به کار گرفتن طراحان و معماران متخصص و حرفه ای منطبق با علایق و سلیقه ی شما، فضای داخلی منزل شما را طراحی خواهند کرد. خدماتی که این مجموعه برای کارفرمایانشان ارائه می دهند دارای کیفیت مطلوب می باشد. شما می توانید برای مشاوره و برقراری ارتباط با طراحان و کارشناسان آوگون با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

انواع طراحی داخلی منزل

فضای داخلی منازل به دو صورت طراحی با پلان باز و طراحی با پلان بسته طراحی می شوند. بسته به سلیقه و متراژ منزل شما می توانید یکی از انواع طراحی داخلی منزل را انتخاب نمایید. اکنون در ادامه ویژگی هریک را به طور خلاصه شرح خواهیم داد.

طراحی با پلان باز

همانطور که می دانید، در طراحی داخلی با پلان باز فضاهای مختلف به واسطه ی مبلمان از هم تفکیک می شوند. مانند طراحی با پلان بسته فضاهای داخلی توسط دیوارها از هم جدا نمی شوند. این نوع طراحی برای متراژ های پایین کاربردی تر می باشد. وجود تعداد زیاد دیوار در فضاهای کوچک باعث تاریک تر و دلگیر دیده شدن آن ها می شود. بدین ترتیب پلان باز موجب بزرگتر و همچنین روشن تر و پرنورتر دیده شدن فضای منزل می گردد.

طراحی با پلان بسته

نوع دیگر از طراحی داخلی، طراحی با پلان بسته می باشد. همانطور که از نامش پیداست، بخش های مختلف فضای داخلی به واسطه ی دیوارها از هم تفکیک می شوند. در این نوع طراحی حریم خصوصی برای بخش های مختلف بر خلاف فضاهایی با پلان باز فراهم می شود.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل

رواج سبک دکوراسیون مینیمالیستی در اوایل قرن بیستم شروع شد و همچنان جنبه های مختلف زندگی مدرن را در بر می گیرد، از جمله طراحی داخلی. این سبک در ابتدا متاثر از سادگی طراحی ژاپنی. دکوراسیون داخلی مینیمالیستی به عناصر اساسی خود محدود شده و فضای خالی برای بیان طرح وجود دارد. ویژگی های اصلی سبک مینیمال استفاده  از فرم های ساده و طبیعی و برداشتن لایه های اضافی بدون از دست دادن جذابیت زیبایی فضا است. تمرکز بر شکل، رنگ و بافت، با حداقل مبلمان و لوازم جانبی است.

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

همانطور که ملاحظه نمودید، در این بخش خط معمار نکات ریز و درشت مرتبط با طراحی داخلی منزل را برای شما به اشتراک گذاشت. اکنون برای این که انواع مختلف طراحی و سبک های دکوراسیون برای شما ملموس تر شود، مجموعه ای از زیباترین دکوراسیون داخلی منزل را برای شما آماده ساخته و ارائه خواهد داد. در ادامه شما را به دیدن بهترین دکوراسیون داخلی منزل دعوت می نماییم. همراه ما در خط معمار باشید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 153

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *