طراحی داخلی و بازسازی خانه سنگی

طراحی داخلی و بازسازی خانه سنگی

طراحی داخلی و بازسازی خانه سنگی

وقتی طراحی را با طبیعت ساکنان پیوند می دهید چه اتفاقی می افتد؟ یک آپارتمان استودیویی که در یک خانه سنگی باستانی عربی در محله شبانی عین کرم ساخته شده است، تبدیل به یک آپارتمان انقلابی، نوستالژیک، مدرن و پر از جذابیت می شود. این مقاله به شرح و بررسی این فضای زیبا می پردازد.

حفظ فضای اولیه در بازسازی

استودیوی T+R مینی لفت روستایی و جذاب Ein Kerem را طراحی و بازسازی  کرده است تا ساختار موجود را تحسین کند و آنچه را که در آنجا وجود داشت تقویت کند. ایده اصلی تالی شنفلد و راکفت گلدفارب، طراحان داخلی استودیو T+R، یافتن سبک و طراحی برای این مینی لفت در عین کرم بود که سبک زندگی ساکنان را با شخصیت آنها مطابقت دهد.

طراحان داخلی سعی می کنند فضای اولیه خانه عرب باستانی و تأثیرات سنگ اورشلیم و تیراندازی با کمان را تغییر ندهند. ساکنان شجاع به ما استقلال مطلق دادند، نه قبل از آن که جاه طلبی ها و رویاهای خود و البته نیازهای خود را به دست گیرند. بعد از آن دیگر دخالتی نکردند. آنها خواستار آماده کردن آپارتمان “به عنوان یک شگفتی” هستند.

همنشینی عناصر کلاسیک و مدرن

در داخل فضای نشیمن، یک گوشه کوچک و التقاطی وجود دارد و این در واقع مساحت اصلی آپارتمان است. گوشه دارای لوازم نوستالژیک در کنار مبل مدرن است. شما می توانید یک صندلی استراحت مدرن از چارلز و ری ایمز را در مرکز فضا پیدا کنید. یک لوستر بزرگ از سقف آویزان است. با یک میز شیشه ای کلاسیک و سبک و یک مبل اسکاندیناوی رنگارنگ که با بالش های رنگارنگ تزئین شده است.

در دو طرف تخت در گوشه اتاق خواب وسایل جالبی وجود دارد، سه چمدان سفری قدیمی است که از محتویات رنگ های زوج و تانکرها و نقاشی های ناتمام استفاده می کند که فضای گالری را ایجاد می کند. از طرف دیگر تخت، یک کتابخانه ویژه دو کاره قرار دارد: همچنین ارائه کتاب های هنری و مجموعه ای خاص از سوابق ساکنان، و ایجاد حائل جالب و جذاب بین گوشه مطالعه جادویی و محل خواب.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر پروژه طراحی داخلی و بازسازی خانه سنگی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریع عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: homesnapshots

تعداد بازدید: 267

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *