معماری و طراحی داخلی موزه بین المللی عکاسی، نیویورک

طراحی داخلی موزه،معماری موزه

معماری و طراحی داخلی موزه بین المللی عکاسی، نیویورک

در این بخش قصد داریم نگاهی به موزه مرکز بین المللی عکاسی آمریکا (International Center of Photography) واقع در منطقه ی منهتن در شهر نیویورک بیاندازیم. موزه ای که ساختمان دو طبقه ی آن توسط معماران آمریکایی Skidmore, Owings & Merrill طراحی شده است. بتن، فلز و شیشه بعنوان سه متریال غالب در این موزه بکار گرفته شده اند.

در این خیابان از منهتن و دقیقا در کنار این موزه، دو موزه ی دیگر نیز واقع شده اند. یک موزه اثر معمار مشهور ژاپنی، SANAA می باشد و دیگر کار معمار معروف بریتانیایی، نورمن فاستر!

توجه به همین نکته سختی کار تیم معماری و طراحی را می رساند. این گروه سعی بر این داشته اند تا علاوه بر خلق اثری که بافت منطقه را حفظ نماید، خود این موزه که یک موزه ی بین المللی بشمار می رود، حرف برای گفتن داشته باشد.

بافت داخلی موزه به سبک صنعتی، مدرن و مینیمال دیزاین شده است و سعی بر این بوده است که حس مینیمال بودن فضا، کاملا به کاربران فضا منتقل شود. متریال هایی نظیر بتن در همه جا فضا حضور فعال دارند. نمای ساختمان موزه نیز از جنس شیشه است که با یک فریم فلزی نازک همراه شده است. نمای شیشه ای کار شده سعی در جذب عابرین به داخل موزه دارد. در ادامه می توانید تصاویر فضاهای داخلی و نمای این موزه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی موزه،معماری موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه طراحی داخلی موزه،معماری موزه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,764

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *