طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

بهترین طراح ویلا در تهران

انواع طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

خط معمار در این بخش با شرح و معرفی طراحی دکوراسیون داخلی ویلا همراه کاربران گرامی اش می باشد. همانند طراحی نما ویلا، فضای داخلی اش نیاز طراحی داخی و سازماندهیِ صحیح، متناسب با نیاز کاربرانش دارد. بنابراین شما هنگامی که به یک دفتر معماری برای ساخت ویلای خود مراجعه می نمایید، از همان ابتدا طراحی داخلی آن را نیز باید به طور همزمان پیش ببرید. انتخاب مجموعه ای متخصص و متعهد از چیزهایی است که شما باید روی آن حساسیت بالایی داشته باشید، زیرا شما می خواهید ویلایی را بسازید که تعطیلات و اوقات فراغت خود را در آن بگذرانید، به عبارتی به تفریحگاه شما و خانواده تان تبدیل خواهد شد. اگر شما به دنبال بهترین طراح ویلا در تهران هستید، ما به شما گروه معماری آوگون را معرفی می کنیم. این مجموعه دارای تجربه و تخصص کافی در طراحی و ساخت انواع ویلا در نقاط مختلف ایران می باشد. معماران و طراحان گروه معماری آوگون ایده ها و خواسته های شما را طراحی کرده و آن ها را با بالاترین کیفیت اجرا خواهند ساخت. علاوه بر این معماران این مجموعه از صفر تا صد طراحی و اجرا و تا زمان مستقر شدن شما همراه تان خواهند بود. همانطور که اشاره شد، تنوع ویلاهایی که توسط این شرکت طراحی شده زیاد است، برای دیدن نمونه ویلاهایی که توسط شرکت دکوراسیون آوگون طراحی شده می توانید به وبسایت آن مراجعه نمایید.

Avgoon.org

اگر شما نیز می خواهید فضای داخلی دنج، به روز و منحصر به فردی را برای ویلای خود طراحی کنید، هم اکنون می توانید با مشاوران و کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید، خواسته ها و نیازهای خود را مطرح کرده و طراحی ویلای رویایی خود را به این مجموعه بسپارید. یکی از ویژگی هایی که بهترین طراح ویلا در تهران و ایران باید داشته باشند، ارائه خدمات طراحی ویلا آنلاین می باشد. متخصصان گروه معماری آوگون به صورت آنلاین بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی دکوراسیون داخلی ویلا ارائه می دهند. شما می توانید از طریق شماره تماس زیر با این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

طراحی داخلی ویلا دوبلکس و فلت

در طراحی داخلی ویلا نیز همان اصول و نکاتی را باید در نظر داشت که در طراحی داخلی منزل وجود دارد. ویلاها از نظر ساختاری به دو دسته عمده فلت و دوبلکس تقسیم بندی می شوند و دسته دیگر تریپلکس هم وجود دارد که به ندرت مورد استقبال قرار می گیرد. از جمله مواردی که در طراحی داخلی باید بدان توجه داشته باشید تقسیم بندی فضای، انتخاب سبک دکوراسیون، نورپردازی و انتخاب رنگ می باشد.

تقسیم بندی فضایی: با در نظر گرفتن نوع ویلا تقسیم بندی فضایی انجام می شود. در سازماندهی فضایی بخش های خصوصی از فضاهای عمومی تفکیک می شوند. در ویلاهای فلت با توجه به نوع ساختار آن تمامی بخش های عمومی و خصوصی در یک سطح قرار می گیرند. در ویلاهای دوبلکس بخش های خصوصی در یک سطح و در سطح دیگر فضاهای عمومی جانمایی می شوند. به طور معمول فضاهای خصوصی که افراد نیاز به آرامش بیش تری دارند در سطح بالا قرار گرفته و بخش های عمومی مانند آشپزخانه و سالن پذیرایی در سطح همکف قرار می گیرند. همانطور که می دانید در  طراحی ویلاها محدودیت های ساختمان های درون شهری وجود ندارد. با توجه به خواسته ها و بودجه ای که کارفرمایان برای طراحی ویلای خود در نظر می گیرند، بخش هایی مانند اتاق جیم، اتاق گیم، استخر رو بسته و سایر تجهیزات می توان طراحی کرد.

سبک دکوراسیون: شما می توانید فضای داخلی ویلای خود را با انواع سبک دکوراسیون داخلی، طراحی نمایید. اما باید به یک نکته توجه داشته باشید و این است که سبک معماری و طراحی نمای شما باید با طراحی داخلی شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال اگر ویلای شما دارای نمایی مدرن است، فضای داخلی آن نیز باید مدرن طراحی شود. یا اگر شما در حال ساخت ویلایی با طرح کلاسیک هستید، فضای داخلی آن نیز باید با همان سبک طراحی شود. با این وجود سبک های مختلفی برای طراحی ویلا وجود دارد، اما طرح هایی در میان ایرانیان بیش تر استقبال می شود، مدرن و کلاسیک می باشد که هر یک از آن ها در نوع خود بی نظیر می باشند.

لازم به ذکر است که ویلاهای مدرن به لحاظ هزینه ای و مدت زمان طراحی و اجرا مقرون به صرفه تر از ویلاهای کلاسیک می باشند. به عبارتی ویلاهای مدرن جزو ویلاهای اقتصادی محسوب می شوند. اما اگر قصد دارید ویلایی لوکس و مجللی را برای خود و خانواده داشته باشید، سبک کلاسیک یا همان رومی را به شما پیشنهاد می کنیم.

هزینه های طراحی و ساخت ویلا

با توجه به افزایش و نوسان قیمت مصالح و دستمزد، هزینه های ساخت و ساز به طرز چشمگیری افزایش یافته است. بنابراین نمی توان قیمتی قطعی برای ساخت و ساز ویلا اعلام کرد. علاه بر این عوامل دیگری هم وجود دارد که هزینه ها را تحت تأثیر قرار می دهد. عواملی چون متراژ، کیفیت مصالح مصرفی، تجهیزات و امکاناتی که برای ویلای خود دارید و همچنین منطقه ای که در آن زمین شما قرار گرفته در هزینه هایی شما تأثیر گذار است. اما اگر تمامی این امور را به بهترین طراح ویلا در تهران و یا منطقه ای که در آن زندگی می کنید، بسپارید، می توانید تا حد امکان از پرداخت هزینه های اضافی بپرهیزید. طراحان و معماران به دلیل تجربه و تخصصی که دارند، می توانند تا حد امکان هزینه های اضافی را کاهش داده و در نهایت ویلایی با حداقل هزینه ها و حداکثر کیفیت را برای شما عزیزان ایجاد نمایند.

معرفی انواع طراحی ویلا

خط معمار برای این که کاربران گرامی اش با انواع طراحی ویلا آشنا شوند، گزیده ی از برترین ویلاهای موجود در سراسر جهان را گردآوری کرده و در اختیارشان قرار خواهد داد. شما می توانید تصاویر را به طور کامل مطالعه نموده و از آن ها در طراحی داخلی ویلای خود ایده بگیرید. اکنون شما را به دیدن این تصاویر دعوت می نماییم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 253

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *