شرکت طراحی دکوراسیون آوگون

شرکت طراحی دکوراسیون

شرکت طراحی آوگون

طراحی دکوراسیون داخلی چیست و چرا اهمیت دارد

طراحی و دکوراسیون داخلی به هنر و علم ساخت فضای داخلی دلپذیرتر و کاربردی تر برای ساکنان آن اشاره دارد. به عبارتی می توان گفت که دکوراسیون داخلی به معنای افزایش کیفیت فضای داخلی از طریق تقسیم بندی فضا، چیدمان مبلمان، انتخاب رنگ و متریال منطبق با اصول روانشناختی و مهندسی جهت ایجاد فضای زندگی و کاری راحت برای کاربران و در نهایت جلب رضایت آن ها می باشد. دکوراسیون داخلی علاوه بر این که باعث می شود فضاهای داخلی از لحاظ بصری زیبا به نظر برسند، بلکه موجب می شود تا افراد در فضا احساس راحت تری داشته باشند.

شماره تماس گروه معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

وظیفه طراحان در درکوراسیون داخلی

شرکت طراحی دکوراسیون

وظایف طراح داخلی

طراحان داخلی در ایجاد فضاهای بیشتر، بهبود راندمان فضا، حداکثر استفاده از فضا، نورپردازی، ایجاد جلوه های رنگی، کاربرد مناسب بافت ها، الگوها، مقیاس ها، اندازه ها و سایر موارد تخصص دارند. آنها همچنین در انتخاب لوازم و تجهیزات باید تخصص لازم را داشته باشند. به طور خلاصه باید گفت طراحان داخلی باید در دکوراسیون داخلی نیازهای کارفرما را درک کرده و ایده آن ها را طراحی کنند.

ویژگی های یک شرکت طراحی دکوراسیون 

از دیدگاه طراحان و کارشناسان طراحی، یک شرکت طراحی داخلی باید ویژگی هایی چون قدرت برنامه ریزی در پروژه، انتخاب متریال مرغوب و در مجموع توانمندی بالا در اجرای پروژه داشته باشد تا بتواند رضایت کارفرما را جلب نماید.

شرکت طراحی دکوراسیون آوگون

شرکت طراحی دکوراسیون آوگون با بهره مندی از نیروهای متخصص، جوان، پویا و خلاق نزدیک به ده سال است که با هدف جلب رضایت مشتریان در زمینه ی معماری و طراحی دکوراسیون فضاهایی با کاربری های مختلف در سراسر شهرهای ایران فعالیت می کند و طرح های نوینی را در راستای انتظارات و نیازهای مشتریان ارائه داده است. گروه معماری آوگون در زمینه طراحی داخلی موفق به کسب جوایزی در سطح جهانی نیز شده است. این مجموعه هموراه سعی بر این داشته تا در کوتاه ترین مدت زمان و با بالاترین کیفیت ایده های شما را طراحی و اجرا کند.

 

شرکت طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون

خدماتی که گروه معماری آوگون برای مشتریانش ارائه می دهد:

_ بهرهمندی از نیروهای مجرب

_ مشاوره های متعدد و رایگان

_ خدمات بازسازی

_ خدمات طراحی داخلی

_ خدمات اجرایی از صفر تا صد

_ طراحی بر اساس ایده و بودجه کارفرما

_ طراحی فضا با کاربری های مختلف منطبق با استانداردهای روز دنیا

به طور خلاصه، ما در گروه معماری و طراحی داخلی آوگون طرحی نو و اجرایی دقیق متناسب با سلیقه و خواسته شما برای فضای مورد نظرتان ارائه خواهیم داد که با تمام استانداردها در دنیا مطابقت خواهد داشت.

سبک کاری شرکت طراحی داخلی آوگون

همانطور که می دانید سبک های دکوراسیون داخلی متنوعی وجود دارد. افراد با توجه به سلیقه و نوع کاربری فضای داخلی سعی می کنند تا سبک متناسب با فضای داخلی را انتخاب کنند. در میان سبک های مختلف طراحی داخلی سبک مدرن، مینمال، صنعتی، کلاسیک، روستیک و معاصر طرفداران بسیاری دارد. جهت آشنایی بیش تر با این سبک ها، راجع به آن به طور خلاصه در ادامه شرح می دهیم.

سبک مدرن: 

_ استفاده از تزئینات کم

– عدم تقارن در عین ایجاد تعادل

– عدم ایجاد آشفتگی

– استفاده از حداقل طیف رنگی (ترکیب رنگ های خنثی با رنگ های اصلی و رنگ های متضاد)

– استفاده از مبلمان ساده، خطوط صاف و مستقیم، سطوح تک رنگ

– طراحی فضاهایی با پلان باز

سبک مینیمال:

از ویژگی های سبک دکوراسیون مینیمال می توان به  ساده بودن و استفاده از کمترین جزئیات اشره کرد. پیروان این سبک بر اساس اصل “کمتر بیش تر است” پیش می روند. در سبک از خطوط صاف و مبلمان بسیار ساده استفاده می شود و هیچ گونه اثری از ابهام و زرق و برق در آن دیده نمی شود. به طور عمده نیز از پالت رنگ های خنثی و محدود نیز استفاده می شود.

سبک صنعتی: 

– ظاهری ناتمام و خام

– به کاربردن رنگ های خنثی و تنالیته های مختلف خاکستری

– سیم کشی روکار

– به کاربردن اشیا و قطعات قدیمی کارخانه ها و لابراتوارها

– استفاده از فلز و چوب

– کفپوش های بتنی

سبک کلاسیک: 

– استفاده از طرح های متقارن

– تنالیته های رنگی شفاف و گرم

– اشیای دکوراتیو ظریف

– مبلمان بزرگ و با جزئیات

– اکسسوری های متفاوت

سبک معاصر:

– طراحی فضایی با پلان باز

– افزودن  نور طبیعی

– استفاده از رنگ های خنثی

– کاربرد قطعات فلزی براق

– استفاده از منسوجات طبیعی و بافت دار

– قطعات چوبی خیلی تیره و یا خیلی روشن

شرکت دکوراسیون داخلی آوگون آماده ارائه خدمات دکوراسیون داخلی با سبک های مختلف مدرن، مینیمال، صنعتی، کلاسیک، روستیک و غیره متناسب با سلیقه و طبع کارفرمایانش می باشد. اگر به نمونه های اجرا شده توسط این مجموعه بنگرید به وضوح سبک کاری ما را مشاهده خواهید کرد. با این وجود طراحان ما در مجموعه آوگون در طی سال های فعالیتشان تمایل و علاقه ی زیادی به طراحی به سبک های مدرن و صنعتی دارند. اگر شما نیز تمایل به داشتن فضایی کلاسیک، مدرن و یا صنعتی دارید می توانید با اطمینان خاطر طراحی و دکوراسیون پروژه های خود را به شرکت دکوراسیون داخلی آوگون بسپارید.

ارائه ی نمونه کارهای گروه معماری آوگون

گروه طراحی آوگون نمونه های متعددی را در حوزه طراحی داخلی با کاربری های مختلف اداری، تجاری، مسکونی و درمانی انجام داده است که معرفی تمامی پروژه ها در این مطلب نمی گنجد. از این رو ما به معرفی برخی از جدیدترین پروژه های طراحی و اجراشده در هر دسته ی کاربری بسنده می کنیم:

جهت بزرگنمایی روی تصاویر کلیک نمایید.

مسکونی

اداری

تجاری

درمانی

رستوران

همانطور که اشاره شد، تصاویر فوق تنها یک نمونه از جدیدترین پروژه ها ی اجرا شده توسط شرکت طراحی دکوراسیون آوگون می باشند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت معماری آوگون سایر پروژه ها را به صورت کامل مشاهده نمایید.

چگونه با گروه معماری آوگون ارتباط برقرار کنید

اکنون شما می توانید بر اساس گام های زیر با مشاوران و طراحان ما ارتباط برقرار کرده و طراحی پروژه های خود را گروه معماری آوگون بسپارید:

_ تماس اولیه با کارشناسان در مجموعه ی آوگون و شرح اطلاعات اولیه مرتبط با وضعیت پروژه و درخواست ها به صورت حضوری و یا تلفنی. شما می توانید جهت ارتباط با متخصصان گروه معماری آوگون با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تماس گروه معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

(دفتر معماری در محدوده ی یوسف آباد تهران واقع شده است.)

_ برگزاری جلسات متعدد با طراحان در دفتر معماری آوگون: پس از تماس اولیه، کارفرمایان به صورت حضوری به دفتر مراجعه می کنند. در طی برگزاری این جلسه کارفرما با نمونه کارهای طراحی و اجرا شده توسط مجموعه، توانمندی های مجموعه، سبک طراحی و روند کار آن ها آشنا شده و نیازها و انتظارات خود در طراحی پروژه را شرح می دهند. علاوه بر این، اطلاعاتی در رابطه با نحوه طراحی و اجرای پروژه و هزینه های پروژه شرح داده می شود.

_ بازدید اولیه از پروژه پس از انجام توافقات اولیه صورت می گیرد. بدین صورت که طراحان و کارشناسان گروه معماری آوگون به همراه کارفرما جهت ارزیابی پروژه به محل پروژه مراجعه می کنند و پس از بررسی های متعدد، قراردادهای مربوط به طراحی داخلی و اجرای پروژه مطرح می کنند. در برخی از موارد با درخواست کارفرما حتی جلسه ی اولیه هم در محل پروژه برگزار می شود. در این حالت طراحان ضمن این که به صورت حضوری با پروژه آشنا می شوند، روند طراحی و اجرا را در محل پروژه برای کارفرما شرح می دهند.

_ توافق نهایی در آخرین مرحله ی مقدماتی صورت می گیرد و پس از آن مراحل طراحی و سپس اجرا آغاز می شود. بدین ترتیب، پس از برگزاری جلسات اولیه و شرح نیازها و انتظارات، بازدید از پروژه و نحوه طراحی و اجرای کار جلسه ای به منظور توافقات نهایی صورت می گیرد. در این جلسه مواردی از قبیل سبک طراحی، زمانبندی تحویل طراحی اولیه و همچنین تحویل نهایی طرح شامل تصاویر سه بعدی، نقشه های فاز ۱ و فاز ۲، تاسیسات، مکانیک و … ، نحوه اجرای پروژه و زمانبندی اجرای پروژه، هزینه های طراحی و اجرای پروژه و نحوه پرداخت و …. مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت. پس از این مرحله، کار طراحی آغاز شده و طراحان پروژه را استارت می زنند.

جهت مشاوره با طراحان و متخصصان ما در شرکت طراحی داخلی آوگون با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس گروه معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

 شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 172

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *