بازسازی و نوسازی منزل

بازسازی و نوسازی منزل

بازسازی منزل با گروه معماری آوگون

بازسازی و نوسازی منزل

به مجموعه ی امور و فرآیند هایی که در راستای ایجاد به سازی و یا ایجاد تغییرات جزئی و کلی منازل صورت می گیرد، بازسازی و نوسازی منزل گفته می شود. دلایل مختلفی برای بازسازی و نوسازی منازل وجود دارد که به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد. همانطور که می دانید، با گذشت زمان معمولا بافت ها و تأسیسات ساختمانی فرسوده می شوند. از طرفی با تغییر شرایط زندگی، نیاز افراد هم تغییر می کند. از این رو افراد جهت داشتن فضایی زندگی متناسب با شرایط و نیازهایشان تصمیم به بازسازی منزلشان را می گیرند. علاوه بر این موارد هر ساله روند دکوراسیون های داخلی تغییر می کند و افراد می خواهند خانه ای زیبا، جذاب و متناسب با مد روز داشته باشد. یک از مسائل مهم این است که تعویض خانه و خرید یک خانه نوساز با توجه به شرایط فعلی اقتصادی برای همه امکان پذیر نیست. از این رو می توانیم بگوییم که امروزه مقرون به صرفه ترین و بهترین روش برای داشتن خانه ای به روز متناسب با نیازهای شما بازسازی و تعمیر می باشد. اکنون برای بسیاری از شما این سوال پیش می آید که از کجا و چگونه بازسازی منزل خود را آغاز کنید که هم در زمان و هم در بودجه خود صرفه جویی کرده باشید و هم بازسازی شما با حداکثر کیفیت ممکن صورت پذیرد؟ توصیه ما به شما این است که قبل انجام بازسازی حتما با یک تیمی متخصص در بازسازی مشورت داشته باشید و در حد امکان این امر تخصصی را به متخصصانش بسپارید. زیرا انجام بازسازی توسط یک تیم باتجربه و متخصص موجب می شود تا شما با به نتیجه دلخواه خود با کیفیت مطلوب برسید. همچنین نظارت متخصصان بر پروژه میزان خطاهای احتمالی را به حداقل رسانده و در نتیجه شما مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نخواهید بود. گروه طراحی داخلی آوگون با به کار گیری تیمی خلاق، متخصص و جوان آماده ارائه خدمات بازسازی منزل می باشد. شما می توانید تمامی امور بازسازی منزل خود از طراحی، تخریب و اجرا را به این مجموعه بسپارید. جهت مشاوره و جلسه حضوری با کارشناسان می توانید با شماره ی زیر حاصل نمایید:

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

بازسازی منزل شما با دفتر معماری آوگون

بازسازی و نوسازی منزل

بازسازی منزل با گروه معماری آوگون

 

همانطور که در بالا بدان اشاره شد، فرآیند بازسازی نسبت به تخریب، ساخت و احداث واحدهای ساختمانی جدید و همچنین تعویض محل سکونت هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. یکی از دلایل اصلی این است که بنای اصلی ساختمان آماده است و شما تنها هزینه ی بازسازی را پرداخت خواهید کرد. همچنین برای تعویض خانه نیازمند پرداخت هزینه های بالایی خواهد بود. از این رو بازسازی و نوسازی مقرون به صرفه ترین روش برای داشتن خانه ای مدرن و به روز می باشد. گروه معماری آوگون نزدیک به یک دهه است که در زمینه ی معماری، طراحی داخلی و بازسازی ساختمان هایی با کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، فرهنگی و درمانی فعالیت می کند. این مجموعه با داشتن تیمی خلاق، پویا و مسلط به تکنولوژی روز سعی دارد تا رضایت کارفرمایانش را جلب کرده و پروژه های خود را با کیفیت مطلوب به اجرا برساند. شما می توانید با خیالی آسوده و آرامش بازسازی فضای زندگی و یا محیط کار خود را به این مجموعه بسپارید. اعضای این مجموعه از صفر تا صد پروژه ی بازساری همراه شما خواهند بود. اگر شما نیز قصد دارید منزل خود را بازسازی کنید، می توانید جهت اطلاع از روند کار و هزینه های بازسازی با کارشناسان و مشاوران ما در گروه معماری آوگون تماس حاصل نمایید:

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نمونه پروژه های بازسازی منزل توسط گروه معماری آوگون

بررسی نمونه کارها باعث می شود تا شما با سبک کاری آشنا شده و کیفیت طراحی و اجرای پروژه های دفاتر طراحی داخلی را بررسی نمایید و با آگاهی و اطمینان خاطر پروژه ی خود را به دست معماران بسپارید. از این رو در ادامه برخی از پروژه های بازسازی منازل توسط گروه معماری آوگون را برای شما آماده ساخته و اشتراک خواهیم گذاشت.

بازسازی و طراحی داخلی آپارتمان حقایقی

بازسازی آپارتمان آقای حقیقت شعار

بازسازی آپارتمان آقای ضابطیان

شما می توانید جهت مشاهده و بررسی سایر پروژه ها به وبسایت زیر مراجعه نمایید:

avgoon.org

هزینه های بازسازی منزل

یکی از عوامل مهم در بازسازی هزینه های مرتبط با آن می باشد. لازم به ذکر است که هزینه ها تحت تأثیر عوامل مختلفی چون متراژ، متریال مورد استفاده، دستمزد و شهری که در آن دارید بستگی دارد. با این وجود گروه معماری آوگون در طراحی و بازسازی پروژه ها، بودجه ی کارفرما را در نظر گرفته و سعی بر این دارد تا پروژه ها با کیفیت مطلوب اجرا شوند. شما می توانید جهت برآورد هزینه های بازسازی با مشاوران ما در گروه معماری آوگون تماس بگیرید.

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

در ادامه خط معمار چند پروژه از بازسازی منازل مسکونی که در سال اخیر در به اجرا رسیده است را برای شما کاربران گرامی آماده ساخته و ارائه خواهد داد. اگر شما هم قصد دارید تا منزل خود را بازسازی کنید، می توانید از این نمونه ها برای بازسازی منزل خود ایده بگیرید.

پروژه ی اول

این پروژه شامل بازسازی یک واحد آپارتمان می باشد که در یک ساختمان قدیمی در ایتالیا قرار گرفته است. صاحبان جدید این آپارتمان قصد داشتند تا متناسب با نیازهایی که دارند به بازسازی بپردازند. آن ها از طراحان خواستند تا سالن پذیرایی را به گونه ای طراحی کنند که علاو بر این که بخش غذا خوری را در خود جای داده و در عین حال به اتاق خواب و سرویس بهداشتی برای میهمانان دسترسی مستقیم داشته باشد. طراحان با توجه به خواسته های کارفرما فضایی مدرن، ساده، روشن و دلبازی را طراحی کردند.

پروژه ی دوم

پروژه ی سوم

پروژه ی چهارم

کارفرمای این این پروژه زوجی میانسال بودند که بعد از بیست سال تصمیم به ایجاد برخی تغییرات جزئی و بازسازی آپارتمان خود را گرفتند. آن ها از طراحان خواستند تا اتاقی جداگانه برای فرزند و نوه هایشان به طور اختصاصی طراحی کنند. علاوه بر این آن ها خواستار فضایی مدرن سیال و یکپارچه ای بودند.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 145

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *