طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری MONO

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری MONO

طراحی داخلی و طراحی نما دفتر اداری

طراحی داخلی فضای اداری MONO

شرح پروژه:

امروزه طراحی داخلی فضای اداری، با توجه به شرایط اقتصادی و لزوم راندمان کاری بالا یکی از مواردی است ضرورت پیدا کرده است. این مقاله به معرفی و بررسی یک دفتر اداری با ویژگی های بصری جذاب و مخاطب محور پرداخته می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری MONO متعلق به یک شرکت طراحی داخلی است که بر اساس این باور که فضا افکار و رفتارهای ساکنین را تغییر می دهد، فضایی با داستانی ایجاد می کند. تیم طراحی MONO  امیدوار است که فضای اداری دفتر جدید آن ها بتواند مکانی باشد که این امکان را به مردم بدهد آزادانه‌ تر فکر کنند و ارتباط برقرار کنند. بنابراین و برای این تغییر، سعی کردند تا  فضایی جدید حاوی ارزش آزادی، با توجه به فلسفه طراحی مونو ایجاد کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری MONO برای بیان ارزش اصلی آزادی، هر بخش دارای یک جریان ارگانیک است و به صورت فضایی باز بیان شده است تا ارتباط آزاد امکان پذیر باشد. میز بار حاوی جذابیت خشن و جسورانه ای است که هنگام ورود به ورودی مشاهده می شود، در طراحی این بخش سعی شده است هویت فضا را با شکلی بدون ساختار منتقل کند.

طراحی نما آشکارترین بخش از هویت استودیو طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری MONO است. ترکیب و مدیریت فرم و فضای بصری در طراحی نما بسیار مهم بوده است. فرم را با منحنی های نرم که از ویژگی های اصلی این طراحی است ساخته شده و با ورودی های قوسی و پنجره های گرد بیان شده است. استفاده از فرم های دایره و منعطف علاوه بر ایجاد پویایی و حرکت در فضا از منظر روانشناسی منتقل کننده حس راحتی و انعطاف پذیری را برای مخاطب به همراه دارد. متریال بیرونی تضادی بین رنگ سفید و آجر قرمز ایجاد کرد. بر اساس زیبایی شناسی تضاد در مبانی تجسمی طراحی، این تکنیک ضمن ایجاد شوک بصری می کند و نظر بیننده را به خود جلب می کند، از نظر محتوایی نیز در جهت اهداف طراحان سنتزی را به همراه دارد.

فضا اداری طراحی شده به کافه تریا، ایستگاه کاری، اتاق جلسه و سالن تقسیم شده است. همه فضاها باز هستند و هر بخش جریانی ارگانیک دارد و می توان امیدوار بود به فضایی تبدیل شود که در آن ارتباطات آزاد صورت گیرد. اتاق جلسه باز اما دنج است و ساختاری گنبدی شکل برای تمرکز روی پروژه دارد. فضای باغبانی لایه ای است که در آن چشم مشتریان روی صفحه می ماند تا حالتی راحت ایجاد کند.

برای جبران کاستی های دفتر اپن کانسپت، یک پارتیشن با ارتفاع کم به میز عریض اضافه شد. در حالی که حفظ حریم خصوصی را تضمین می کرد، با طراحی کلی هماهنگ بود. امیدوار بودیم دفتر جدید فضایی نمادین برای همه کسانی باشد که در اینجا می مانند تا استودیوی طراحی Mono را به خاطر بسپارند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از طراحی داخلی دفتر اداری MONO دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر اداری MONO

پلان طراحی داخلی دفتر اداری

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: www.archdaily.com

تعداد بازدید: 186

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *